האצטדיון העירוני אושר להפקדה

האצטדיון העירוני אושר להפקדה

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה להפקדה את תוכנית האצטדיון, שבנייתו תיתן מענה לצורך במקום ראוי לקיום פעילות ספורטיבית בחדרה

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה להפקדה את התוכנית להקמת אצטדיון כדורגל עירוני בחדרה.

האצטדיון מתוכנן להיבנות במזרח העיר, והוא בעל חשיבות הן ברמה העירונית והן ברמה האזורית. הקמת האצטדיון תיתן מענה לצורך הקיים בעיר מזה שנים רבות למקום ראוי לקיום פעילות ספורטיבית, תרבותית וחינוכית.

האצטדיון, שתוכנן עלידי משרד גולדשמידט ארדיטי בןחיים אדריכלים, צפוי לקום בסמוך למתחם תחנת רכבת מזרח, ומתוכנן להכיל 8,000 מקומות ישיבה עם אופציה להרחבה לכ-12,000 מקומות ישיבה.

המתחם יכלול קומה תפעולית למינהלה, מתחם לשחקנים, למאמנים ולשופטים, ובו חדרי הלבשה, מקלחות, חדר רופא, וחדר ציוד; כמו כן מתחם עיתונות הכולל חדר ראיונות, עמדות צילום, חדר תקשורת ומתחם VIP מפואר; מתחם אימונים הכולל 2 מגרשי אימונים, טריבונה, שירותים, מלתחות ומזנון; מתחמי קהל, לובי גדול, מזנונים, שירותים, יציעים; מתחמי מסחר; מתחם חנייה ליותר מ-1,000 רכבים פרטיים ואוטובוסים.

בסך הכל מדובר בקומפלקס שישתרע על כ-122.6 דונם, מתוכם אצטדיון על שטח של 38 דונם, מתחם אימונים על שטח של 37.7 דונם, מתחם מסחר על שטח של כ-11 דונם, ומתחם חנייה על שטח של כ-35.5 דונם.

בעיריית חדרה מדגישים כי האישור להפקדה מהווה צעד חשוב לקראת יישומו של הפרויקט, אשר יקדם משמעותית את רמת המתקנים ואת הספורט בחדרה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה