האם גם אתם יכולים להתקין ג'קוזי?

האם גם אתם יכולים להתקין ג'קוזי?

ג'קוזי נתפס כמותרות בעיני רבים מהאנשים. אם פעם, התקנה של ג'קוזי הייתה שמורה לעשירים בלבד, כיום ישנם פתרונות שונים שמאפשרים לאנשים רבים ליהנות מיתרונות הג'קוזי. ג'קוזי הוא ללא ספק אביזר מרגיע ומהנה שאפשר להתפנק פה. אם אתם מנסים לפנטז ולדמיין איך החיים שלכם יראו אחרי שתתקינו ג'קוזי, נסביר לכם פה על האפשרויות השונות שעומדות בפניכם אם אתם מתעניינים בהתקנת ג'קוזי, מה היתרונות של מוצר זה ומה כדאי לדעת לפני ההתקנה.

מה זה בכלל ג'קוזי?

כשמדובר על ג'קוזי לרוב הכוונה לאמבטיה או בריכה קטנה, שממלאים במים חמים, לרוב בטמפרטורה של כ-30 עד 40 מעלות, והיא כוללת סוגים שונים של משאבות המשולבות בגוף המוצר. באמצעות מפוח אוויר, מוזרם אוויר למים החמים בסביבות המשאבות ומייצרות אפקט של ערבול במים ואף בועות. כאשר יושבים בתוך ג'קוזי בצמוד לזרמים האלו, נהנים מעיסוי של השרירים הקרובים לאזור הזרימה, במקביל לאווירה חמה ומרגיעה שיוצרות הבועות. לכן, פעמים רבות הג'קוזי יכלול גם אזורי ישיבה בדפנות שלו. מכיוון שג'קוזי הוא לרוב קטן כדי לאפשר את תחושת זרימת המים בדפנות, לא מדובר בבריכת שחייה, אבל הוא עדיין יכול להיות ג'קוזי קטן המתאים לשניים עד ארבעה אנשים או ג'קוזי גדול המתאים גם לעשרה אנשים. כאשר מדובר על ג'קוזי לשימוש ציבורי נניח בספא או בבריכת שחייה, לרוב ישתמשו במים גם בכלור או חומר חיטוי אחר. אם מדובר בג'קוזי ביתי, ישנן שיטות אחרות לחיטוי.

מה היתרונות של ג'קוזי?

אפשר לרכוש ג'קוזי שיעמוד בחצר, במרפסת או בפנים הבית. כיום ישנם סוגי ג'קוזי שונים כמו ג'קוזי מתנפח, שהם גם לרוב זולים יותר וקלים יותר לשימוש. תוכלו לבחור אם אתם מעוניינים להתקין בבית שלכם ג'קוזי קבוע או נייד. ישנם סוגי ג'קוזי שונים הקיימים בגדלים שונים ויכולים להתאים לכמויות משתנות של אנשים.  ישנן שיטות שונות של הזרמה של המים, אוויר ושל ניקוי וחיטוי המים. לא משנה באיזה ג'קוזי תברו, לשימוש בג'קוזי הוא יתרונות רבים.

  • הרפיית שרירים – אנשים סובלים מכאבי שרירים ופרקים יכולים ליהנות מאד מיתרונותיו המשחררים של הג'קוזי, החום בשילוב הזרמים מאפשר תחושת שחרור פיזית.
  • הרגעה – השהייה בג'קוזי החם היא בעלת יכולת הרגעה. שהייה בג'קוזי מייצרת בילוי נעים בין אם בסיטואציה רומנטית או חברית.
  • תוספת מדליקה לעיצוב הבית – ג'קוזי יכול להיות מרכז המסיבה שלכם בחצר, התוספת המדויקת למרפסת שלכם וכן הלאה. הוא מהווה מקור משיכה לכולם.

איפה ניתן לרכוש ג'קוזי?

כיום ניתן לרכוש ג'קוזי במגוון מקומות ברחבי הארץ. ג'קוזי שונים נמכרים ברשתות של מוצרים לתחזוקת הבית, ישנן חברות המתמחות בייבוא והתקנה של ג'קוזי, רשתות של חנויות ספורט, אפשר למצוא ג'קוזי נייד מתנפח גם באתרי אינטרנט ברשת ולהזמין במשלוח עד לפתח הבית שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה