דלתות אסם מעץ

דלתות אסם מעץ

מחפשים תוספת נהדרת לבית או למשרד? רוצים לשדרג את המראה של הבית? זה הזמן להשתדרג ולעבור לדלת אסם דקורטיבית.

מהן דלתות אסם מעץ?

אם יצא לכם לראות סדרות אמריקאיות לאחרונה, או אפילו לטוס לחופשה באמריקה – סיכוי טוב שנתקלתם בדלתות מסוג זה. דלתות אלה נפוצות במיוחד באמריקה, ונחשבות עד היום לפריט מבוקש גם כאן בישראל. את דלתות אלה מייצרים בעיקר מעץ אסם. עץ אסם הוא עץ יקר ואיכותי, ונחשב לאחד העצים האיכותיים והמתאימים ביותר לייצור רהיטים שונים. דלתות אלה מיוצרות כדלתות הזזה, המגיעות בעיצובים שונים ומגוונים ומספקות מראה יפה ואלגנטי, יחד עם מספר רב של יתרונות. דלתות אלה הינן בעלות חוזק רב ועמידות, ומתאימות למגוון רחב של חללים ומבנים שונים.

מהם היתרונות של דלתות מסוג זה?

דלתות אסם מעץ אלה הינן בעלי יתרונות רבים. בשל כך, הן הפכו למצרך מבוקש במיוחד כיום.

עמידות: הדלתות מיוצרות מחומרים איכותיים ועמידים כמו עץ מלא ומתכת, מה שהופך אותן לעמידות בפני מזגי אוויר שונים.

מראה: דלתות אלה נחשבות לבעלות מראה מעניין ויוצא דופן, שכמעט ולא ניתן למצוא כיום.

נוחות: דלתות אלה בנויות כך שיחד עם היתרונות הרבים והעיצוב המרשים, הן מספקות נוחות מקסימלית. דלתות אלה בנויות על גלגלים העשויים מחומרים איכותיים, הנשמרים לאורך זמן.

מחיר: כאשר מדובר בדלתות אסם, ניתן לקבל תמורה טובה מאוד למחיר. מדובר בדלתות עץ איכותיות, אשר אינן נחשבות יקרות במיוחד בהשוואה לדלתות יוקרתיות אחרות.

שכבת בידוד איכותית: דלתות מסוג זה הינן בעלות בידוד טוב יותר מפני חום וקור. דלתות אלה יוצרות שכבת בידוד איכותית יותר, המגנה בצורה טובה יותר מפני מזגי אוויר שונים -בשיא הקיץ והחורף כאשר יש צורך בבידוד אפקטיבי.

חיסכון בשטח: אחד היתרונות המובהקים, כאשר מדובר בדלתות אסם, הוא שמדובר בדלת ציר שאינה תופסת מקום כאשר פותחים וסוגרים אותה. כך, ניתן לנצל את המקום בבית בצורה מקסימלית. דלתות מסוג זה מתאימות במיוחד לחללים קטנים, כך שאין כל צורך להסתבך בכל מה שקשור לפתיחה וסגירה שלה, וניתן לעבור בצורה נוחה ונעימה דרך הדלת.

מהם החסרונות של דלתות מסוג זה?

יחד עם היתרונות הרבים, חשוב לזכור שכמו לכל דבר, גם לדלתות אסם ישנם חסרונות מסוימים שכדאי לקחת בחשבון.

איטום: בהשוואה לדלתות מפלסטיק או מתכת למשל, דלתות אלה נחשבות לפחות אטומות מהן, בשל המבנה שלהן הכולל ציר וגלגלים.

משקל: בשל החומרים מהן הן עשויות, דלתות אלה נחשבות לכבדות יותר, בהשוואה לדלתות אחרות.

כשעיצוב וטבע נפגשים

העיצוב המרשים של דלתות אלה לא ישאיר אתכם אדישים. המראה הלא שגרתי כולל עיצוב ייחודי, אשר יחד עם קו אלגנטי ומודרני, מביא איתו נגיעות של טבע המשדרגות את המראה ויוצרות שילוב מושלם של עיצוב וטבע.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה