דירות בחדרה – איפה כדאי לקנות? ואיך תמכרו את הדירה שלכם?

דירות בחדרה – איפה כדאי לקנות? ואיך תמכרו את הדירה שלכם?

כל מומחי הנדל"ן מדברים על כך כי הצפון מתעורר. עוד יודעים המומחים להוסיף, כי ערים סואנות, צפופות ודחוקות הן Out, בעוד ערים קטנות יותר, המציעות לגרים בהן איכות חיים, סביבה ירוקה ותחושה קהילתית (בניגוד לניכור האורבני של הכרך הגדול) הן היעד המועדף על זוגות צעירים ומשפחות עם ילדים בכל גיל. כך שאין זה מפתיע כי דירות בחדרה הפכו לאחד מלהיטי הנדל"ן של העשורים האחרונים. במרחק של פחות משעת נסיעה ברכב מערי המרכז, מציעה העיר חדרה מגוון דירות ובתים אשר מחיריהם נמוכים בהרבה מאלה שיכולות להציע ערי המרכז.

דירות למכירה בחדרה – איפה כדאי לקנות?

ככלל, מתחלקת חדרה לארבעה רובעים: רובע מזרח (הכולל את בית אליעזר ואת שכונת הפארק), רובע מערב (הכולל את גבעת אולגה ועין הים) רובע מרכז (המשתרע מכביש 4 עד רחוב הירדן וצפונה) ורובע אזור תעשייה והשכונות (שממוקם בין כביש 2 לכביש 4, וכולל את אזור התעשייה ושכונות כנווה חיים, ויצמן, יצחק, סלע ועוד). כל רובע כזה מתפקד כמיני-עירייה, שמטרתה לספק מענה מהיר ככל האפשר לתושבים שבתחומה. הבחירה בשכונה המתאימה לכם תלויה בקריטריונים רבים, כמו האם אתם רווקים או זוגות צעירים נטולי-ילדים, שרוצים מרכזי בילוי וקניות צמוד לבית, האם אתם הורים לילדים שחשובה להם קירבתם של מוסדות חינוך ופארקי שעשועים, או שאתם מבוגרים ומחפשים שקט, רוגע וקהילה תומכת. גם להעדפות הדיור שלכם יש משקל, למשל, האם אתם מעדיפים בתים פרטיים צמודי קרקע, או, שמא, אתם מעדיפים להתגורר בבניין דירות המתנשא אל על עם בצידם של עוד עשרות דיירים-שכנים, אתם מעדיפים שכונה חדשנית ומודרנית המתנהלת בקצב מהיר, או שדווקא השכונות הוותיקות והקלאסיות יותר קוסמות לכם.

אם אתם קונים, כנראה שתצטרכו גם למכור!

אם אתם שייכים לחלקה הארי של האוכלוסייה המסתמך על מכירת דירתו הישנה כבסיס לתשלום עבור רכישת דירתו החדשה, האתגר שלכם הוא כפול, לא רק שתצטרכו לראות דירות שונות ולנהל משא ומתן בנוגע לרכישתן, תצטרכו גם, במקביל, למצוא קונים לדירתכם הישנה, וגם כאן, לנהל משא ומתן. אחת הדרכים היעילות ביותר על מנת לחסוך לעצמכם לפחות ממחצית מכאב הראש הצפוי לכם, היא פרסום מודעת דירה באתר או באפליקציית OnMap, לוח הנדל"ן המתקדם בישראל, שמתמחה רק בנדל"ן. מודעה כזו, בניגוד למודעות ביד2, למשל, תפנה רק לפלח שוק ספציפי המתעניין בנדל״ן או ברכישת דירה, ולכן, תחסוך לכם חלק ניכר מגולשים שמגיעים לאתר לבדוק לא רק דירות למכירה בחדרה אלא גם מוצרי יד שניה רבים אחרים.

מה עוד אפשר לומר על חדרה כעיר מגורים?

חלפו הימים בהם חדרה הייתה ה"מקום הזה שנמצא בדיוק באמצע הדרך בנסיעה ברכבת בין חיפה לתל אביב". כיום, בזכות הפרויקטים החדשים הצומחים בה כל הזמן, חדרה כבר איננה מהווה את ברירת המחדל עבור אלה שרוצים לגור בתל אביב וידם אינה משגת, אז הם "מתפשרים" על מגורים בה. חדרה זוכה לכבוד ולמוניטין אותם הרוויחה ביושר, והגרים בה נהנים מכך, בכל יום מחדש.

תמונה: pixbay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה