דגשים לשימוש בשמן זית מומלץ

דגשים לשימוש בשמן זית מומלץ

שמן זית הוא מאוד מיוחד ורבגוני לשימושים מגוונים רבים כמו גם להעדפות. שמן זה עשוי מפרי עץ הזית ומיוצר ברחבי העולם., וגם כאן בישראל ישנם בתי בד בוטיק אשר מייצרים שמני זית איכותיים ברמה עולמית. אחד מבתי הבד האלו הוא בד ושמן שמייצר את שמן הזית המעוטר ביותר עם מעל 20 זכיות במדליות עולמיות בתחום שמני הזית. מצד שני, יש לו את הריכוז הגבוה ביותר באירופה. ספרד היא היצרנית הגדולה ביותר של שמן זית בעולם ויש לה כפול עץ זית מאשר איטליה, שהיא היצרנית השנייה בגודלה בעולם כולו.

לשמן זית יתרונות בריאותיים רבים. מלבד הבישול, ישנם שימושים אחרים של שמן זה, כגון:

הסרת איפור: שמן זית זה יעיל בהעלמת איפור עיניים. קחי צמר גפן, טבלי אותו בשמן ולאחר מכן נגבי אותו מתחת לעיניים שלך, עפעפיים להסרת מסקרה ואייליינר. בסיום יש לשטוף במים חמים ולשטוף פנים.

להרגיע שפתיים סדוקות: את יכולה להשתמש בשמן זית כשפתון לשפתיים סדוקות. כל שעליך לעשות הוא לשלב סוכר גס עם מעט שמן. את יכולה גם לכלול כמות קטנה של מיץ לימון לקצת ניחוח וריח.

קרם לחות לעור: האם את רוצה לקבל עור חלק בצורה טבעית? אם כן, נסי להשתמש בשמן זית. שימי שכבה דקה של שמן על העור לאחר אמבטיה או שעווה. הוא ישמש לחות אינטנסיבית להרגעת עור יבש. נסי לעשות לפני שאת המקלחת, תני לשמן להיספג ולאחר מכן בכדי להימנע מריחות חזקים מאוד מומלץ לעשות אמבטיה עם המון מים וסבון בעל ניחוח חזק.

הצערת עור הפנים: ניתן להשתמש בשמן זית כמסיכת פנים להצערת העור שלך. ישנם מתכונים זמינים באתר של בד ושמן כיצד להכין מסכת פנים באמצעות שמן זית.

רעמה מבריקה: זה פשוט לביצוע. פשוט משפשף כמה טיפות בקצות השיער היבש. השאירו מספר דקות ולאחר מכן שטפו. תישאר לך שיער מבריק ומבריק. זה יחסוך לך הרבה מרכישת סרום שיער יקר.

בריאות השיער: שמן זית יכול להזין תנאים כמו גם להסיר שיער. אתה יכול להשתמש בזה כמסכת שיער. ישנם מתכונים מקוונים שיעזרו לך למצוא את המתכון הטוב ביותר.

להרגיע את סימני המתיחה שלך: את יכולה לחסל סימני מתיחה באמצעות שמן זית איכותי. פשוט למרוח כמות נדיבה של שמן על אזורים המושפעים מדי בוקר.

אלטרנטיבה טובה לקרם גילוח: אתה יכול להשתמש בשמן זית אם נגמר לך קרם הגילוח. זה יספק גילוח קרוב, הימנעות מכוויות וחבטות הנגרמות כתוצאה מסכיני גילוח. זה גם מעניק לחות לעור שלך.

עקבים סדוקים או שבורים קבועים: הקפידו על עקבים גסים עם תשומת לב. לאחר פילינג יש למרוח שמן זית. כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר, יש ללבוש גרבי כותנה כדי לנעול את טיפול הלחות.

לשחרר שעוות אוזניים: זה קל לביצוע. הניחו כמה טיפות שמן באוויר למשך לילות רצופים. זה יעזור להפחית את הצטברות שעוות האוזניים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה