בר מצווה בשרון- זה סוד הקסם

בר מצווה בשרון- זה סוד הקסם

אחד האירועים המרגשים בחיים הוא חגיגת בר המצווה. המעמד הסמלי של המעבר מילדות לבגרות הנזכר במסכת אבות. גיל 13 נחשב לגיל שבו הילד נכנס לעולם המבוגרים וכל משפחה בוחרת לחגוג את הטקס בדרך אחרת בין אם בעלייה לתורה, הנחת תפילין, סעודה גדולה, ריקודים.
בכל מקרה – מדובר במאורע משמח במיוחד. יש נערים שחוגגים עם בני משפחתם בלבד ואחרים משלבים את החגיגה עם חבריהם ובמידה וההחלטה שהתקבלה היא ללכת על הפקת אירוע מרשים ומושקע באולם שמחות, חשוב לתכנן אותו צעד אחר צעד להשגת האפקט המבוקש.
בר מצווה בשרון מהווה אלטרנטיבה נהדרת למי שמחפשים מיקום גיאוגרפי נגיש ונוח מכיוונים רבים ואופציות חבורתיות זמינות. השרון הוא אזור פסטורלי קסום שמכניס מיד לאווירה אחרת ואפשר למצוא אולם ייחודי שיתאים בגודלו למספר המשתתפים ולהפיק את החגיגה לפי הקונספט המועדף. איך עושים את זה? טיפים לבר מצווה שידברו עליה עוד הרבה אחרי שהיא תסתיים…

ביחד ולחוד במקום אחד

בשלב הראשון צאו לסיור באולמות אירועים בשרון על מנת לבחור את האחד עבורכם. חשוב מאוד שתהיה התאמה בין כמות המשתתפים לגודל המקום. אם מדובר באירוע גדול כדאי שהאולם יכיל עד כמות של אלפיים משתתפים. התייחסו גם לפן העיצובי – בחרו באולם עם מרחב חיצוני המיועד לקבלת פנים באוויר הפתוח עם בריכות נוי קסומות וצמחייה עשירה וכן אזור פנימי מקורה וממוזג לשלב המרכזי באירוע – הסעודה, האטרקציות והריקודים. כאשר קיימים מרחבים חיצוניים ופנימיים ניתן להתאים את האירוע למזג האוויר ולהחליט איך והיכן לחגוג לפי האקלים.
התכנון המודולארי של האולם בעל השפעה על ההצלחה – באולמות גדולים ניתן לחלק את המרחב למספר אזורים ייעודיים עם הפרדה וכך ליצור מתחמי קונספט למשל, אזור למבוגרים שהגיעו לשמוח בבר מצווה ואזור לילדים החוגגים, אזור לריקודים ואזור לאטרקציות, אזור לאוכל וכדומה. חלוקה ייעודית שמייצרת סדר וארגון בקומפלקס.

לא חוגגים על קיבה ריקה

האוכל משחק תפקיד מרכזי בחגיגת בר מצווה וחשוב לגבש תפריט קולינרי משובח שיתאים הן למבוגרים והן לילדים. שימו דגש על מנות צבעוניות וססגוניות המבוססות על חומרי גלם עונתיים בפרזנטציה מסקרנת, למשל, עמדות אוכל בסגנון חובק עולם כמו עמדה איטלקית ועמדה אסיאתית וכן מנות שילדים אוהבים כמו המבורגרים, צ'יפס ונבחרת קינוחים שתשאיר טעם מתוק. בחרו מקום שמציע מטבח חוץ מאובזר עם עמדות גסטרונומיות וכן שולחנות שאפשר לסדר לפי סידור הישיבה המועדף – חברים מבית הספר, חברים מהחוגים, בני משפחה קרובים ובני משפחה רחוקים וכדומה. גם את בר המשקאות באולם אפשר להתאים לחגיגת בר מצווה עם שייקים ומיצים לילדים וקוקטיילים יצירתיים למבוגרים.

אקשן עם חתן השמחה

אל תצאו לדרך בלי שתכננתם תוכנית אומנותית לפי האופי של האירוע. וודאו שהאולם כולל מערכת הגברה, תאורה מתקדמת ורחבת ריקודים כמו גם בסיס לעמדת ה-DJ וכן התאמה לתוכנית האומנותית הנבחרת. לדוגמא – מצגת או קליפ המתארים את חייו של בעל השמחה או קליפ שצולם עבורו מראש בו מברכים אותו חבריו, מופע אומנותי שהכינו החברים או מופע בו הוא הכוכב הראשי – קטע נגינה, שירה או ריקוד. אפשר לשדרג בעמדות יצירה, קיר סלפי, עמדת מגנטים וכל אטרקציה אחרת שהוזמנה מבעוד מועד ותעצים את השמחה וההנאה של חתן בר המצווה והמוזמנים.

בר מצווה מהווה הזדמנות לצילומים משפחתיים מרגשים ואפשר להעניק לכל משתתף מגנט מתנה עם בעל השמחה והדפסה של ברכה מטעמו על המגנט כדי שתהיה לכם מזכרת מיוחדת מהאירוע. שיהיה לכם חגיגת בר מצווה נהדרת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה