בריכה מתועשת – יתרונות הטכנולוגיה החדשה

בריכה מתועשת – יתרונות הטכנולוגיה החדשה

מעוניינים לרכוש בריכת שחייה פרטית לביתכם? מחפשים בריכה פרטית במחיר שפוי כדי ליהנות מאיכות חיים גבוהה, בלי לשבור תוכנית חיסכון או לקחת הלוואה? ובכן, כדאי לדעת כי בענף בריכות השחייה הפרטיות ישנה חלוקה לשלושה דגמים עיקריים- בריכות מבטון יצוק, בריכות שחיה מתועשות ובריכות מוכנות מפיברגלס.

כדאי לדעת כי לבריכה המתועשת יש יתרונות רבים בהשוואה לפתרונות אחרים הקיימים בשוק, ובראש המחיר הנוח ומהירות ההרכבה בבית הלקוח. כמו כן, מעבר לחיסכון בעלויות בניית הבריכה, חוסכים משמעותית גם בעלויות האחזקה השוטפת, ונהנים מבריכה עמידה במראה יוקרתי, יש מגוון אפשרויות עיצוב וכל לקוח יכול להגשים את חלומותיו. בנוסף, מעבר לחיסכון בעלויות, אפשר תוך כשבוע בלבד לאחר הזמנת הבריכה לשחות בבריכה הפרטית בגלל העבודה המהירה. את הבריכה המתועשת מייצרים במפעל באמצעות טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות המאפשרות להוזיל משמעותית את עלויות הייצור והרכבת הבריכה.

כיצד מייצרים בריכות מתועשות?

תהליך בניית בריכות מתועשות ויניל מתחיל בפגישה עם הלקוח עד מנת לקבל החלטה על גודל הבריכה הפרטית, מיקומה בשטח ועיצובה. בריכה מתועשת מתכננים ומייצרים בהתאמה מושלמת לדרישות הלקוח וצרכיו הייחודיים. את הבריכה בונים ב-6 שלבים עיקריים:

  • עבודות עפר- זהו השלב הראשון בעת בניית בריכת שחיה מתועשת, בשלב זה חופרים באדמה חור בגודל הבריכה המתוכננת, את עבודות החפירה מבצעים באמצעות מחפרון או טרקטור קטן, במידת הצורך ניתן להכניס את כלי החפירה באמצעות משאית מנוף כדי להימנע מפגיעה בשטח ובגינת הנוי.
  • התקנת פנלים ליצירת דפנות הבריכה- בשלב זה מתקינים פנלים ייעודיים ועמידים כדי ליצור את דפנות הבריכה בחצר ביתו של הלקוח, מומלץ לבחור בפנלים איכותיים העשויים מחומר טרמופלסטי כדי להבטיח עמידות הבריכה גם כאשר הקרקע זזה, תופעה אופיינית בשטחים רבים בישראל, וכדי להגן על הבריכה מפני נזקי מזג האוויר. ראוי לציין כי בניית הבריכה באמצעות הפנלים מוזילה משמעותית את העלויות בהשוואה לבניית בריכה יצוקה מבטון.
  • קיבוע דפנות הבריכה – לאחר התקנת הפנלים יש לקבע אותם לאדמה באמצעות יציקת בטון היקפית מסביב לבריכת השחייה.
  • יציקת הרצפה – לאחר קיבוע הדפנות עוברים לשלב יציקת בטון לבניית רצפת הבריכה, לאחר יציקת החומר מחליקים אותו ליצירת משטח אחיד וחלק, ולרוב מוסיפים שכבה מיוחדת למניעת החלקה.
  • התקנת ציפוי ויניל – רגע לפני מילוי המים פורסים יריעות ציפוי ויניל חזקות ועמידות, היריעות נועדו לציפוי פני הבריכה, יש מגוון דוגמאות וטקסטורות, לרבות הדפסים מיוחדים הנראים בדיוק כמו פסיפס או אריחי קרמיקה, בדומה לבריכות יוקרה.
  • מילוי מים ובדיקות אחרונות – בשלב זה ממלאים את הבריכה במים ובודקים איטום, נזילות וכדומה. לאחר מכן הלקוח יכול לקפוץ ראש לבריכה וליהנות מאיכות חיים גבוהה ומבריכה מפנקת במראה יוקרתי, ובמחיר משתלם.

בנוסף, במקביל לעבודות בניית בריכת שחיה מתועשת יש להקים חדר מכונות בגודל של כ-1.5 מ"ר בלבד. בחדר המכונות ישנו ציוד חשוב והכרחי כמו פילטרים וסננים לניקוי ולחיטוי המים, משאבת סחרור, מכשיר חיטוי (כלור) וציוד נוסף בהתאם לצורך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה