בן פרטר הוא מנטור לחיים בריאים כול הפרטים בכתבה.

בן פרטר הוא מנטור לחיים בריאים כול הפרטים בכתבה.

אף פעם לא מאוחר להתחיל בשינוי, חדרה שלנו בשינוי, בני הנוער והילדים שיוצאים לחופשת הקיץ מתחילים שינוי ו לכולנו מטרה מסויימת.
להרגיש טוב יותר , להראות טוב יותר , להגשים חלום של דמות שהינו רוצים להיות.
בחדרה עיר האנרגיה יש גם אחוז מאוד גבוה של אוכלוסיה במשקל עודף ומצד שני לא חסר חדרי כושר , קבוצות ספורט, חוגי אומנויות לחימה ומאמנים אישיים .
אז במיוחד עבור המתלבטים, חולמים והממוקדי מטרה – כמה טיפים שיתחילו לכם את התהליך:
• תקבעו פגישה! – פיתחו את היומן ותקבעו לעצמכם ביומן לפחות פעמיים שלוש פעמים בשבוע שבאופן קבוע אחת מתאמנים, זה הזמן שלכם, חד״כ, קבוצת כושר, קיקבוקס, ריצה, TRX… ועוד. האופציות רבות . מתחילים עכשיו.
• תתנסו ! – תנסו סוגים שונים של אימונים , אתם לא תדעו מה מתאים לכם בלי לנסות, (סוד קטן- ככל שתהיו מגוונים יותר באימונים ככה התקדמות שלכם תהיה מהירה יותר).
• תפסיקו לחשוב בזול! – אתם לא זולים! , רובנו משקיעים בנעלי מותגים ביגוד ספורט איכותי, רכב איכותי, טלויזיה איכותי, מכשיר סלולרי מתקדם…. הבנתם את הרעיון? אז למה אתם הולכים על חינוך זול? כן כן חינוך זול . אנחנו מחנכים את הגוף שלנו לתזונה חכמה, מאמנים את השרירים ואת המוח( כן כן המוח) מתאמן חכם זה מתאמן שמצליח, אז שוב למה אני כל הזמן שומע שמחפשים זול? אל תחפשו זול תחפשו טוב, לפעמים זה עוד כמה שקלים שיעשו את ההבדל בין הצלחה לפציעה.
• מטרות – מטרות קטנות , וקלות השגה. עם כל מטרה קטנה שתשיגו הנצחון הגדול יתקרב יוצר.
• בני אדם- תזכרו גם עם נפלתם באיזו ארוחת שחיתות , או פיספסתם אימון … הכל טוב ״ברוכים הבאים למועדון! יש עוד כמה מליארדים כמוכם!״ עכשיו תקומו חזרה על הרגלים! ותנו לי 100 סקווטים!!

ועד לפעם הבאה
תוציאו את הגיבור שבתוככם
בן פרטר – Be.d בספורט וחינוך, מאמן כושר אישי וקבוצות , מאמן אומנויות לחימה וקיקבוקס

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה