בדקו: האם סוללה לאופניים חשמליים 48V מתאימה לאופניים שלכם

בדקו: האם סוללה לאופניים חשמליים 48V מתאימה לאופניים שלכם

האופנים החשמליים הפכו זה מכבר לאמצעי חיוני להתניידות. סטודנטים, עובדים במשרדים ומקומות עבודה אחרים וכן גם תלמידי תיכון וסתם אנשים מן היישוב רוכבים עליהן באפן קבוע. עם זאת, אחרי זמן מה הסוללות מתבלות ומפסיקות לתפקד ומגיע הזמן להחליף אותן. מתי יודעים שהגיע הזמן להחליף סוללה לאופניים חשמליים V48? איך יודעים אם הסוללה שמצאתם מתאימה לאופניים שלכם? איך יודעים האם סוללה לאופניים חשמליים 48V היא בכלל הסוללה המתאימה לאופניים שלכם? כדאי לקרוא – כל התשובות בשורות להלן.

מתי ואיך יודעים שהסוללה באופניים החשמליים פשוט לא עובדת

למעשה, מדובר בשאלה החשובה ביותר שעשויה להתעורר. הסוללה נחוצה להמשך הפעילות התקין של האופניים וסוללה לא מתפקדת מעקרת מהתוכן את היעילות של האופניים. במונחים מעשיים – הסטודנט שלא יגיע לאוניברסיטה, איש ההייטק שלא יגיע לעבודה והילד שלא יגיע לחוד בתנועת הנוער הם כולם אלה שיפסידו כתוצאה מכך. לכן חשוב לזהות את הסימנים המעידים כי סוללה לאופניים חשמליים48V  איננה מתפקדת למעשה:

  • טעינה לא יעילה: אם הסוללה נטענת שעות ומספיקה רק לכמה דקות של רכיבה, זה בימן ברור שהיא חייבת להיות מוחלפת.
  • סימנים חיצוניים: סוללה נפוחה וסימנים אחרים יכולים להעיד בצורה פיזית שהסוללה פשוט הפכה לבעייתית.
  • אופניים לא מתפקדים: גם כשהסוללה כן מתפקדת, הביצועים של האופניים הם פשוט עלובים? זה בהחלט סימן שהסוללה במצב ממש לא טוב.

איך בודקים התאמה של סוללה לאופניים חשמליים V48

אחרי שכב ברור שצריך להחליף את הסוללה, השאלה הבאה היא איזו סוללה לרכוש. על מנת לוודא האם סוללה לאופניים חשמליים 48V מתאימה לאופניים שלכם, יש לפעול באופן הבא:

  1. בדיקה בתיעוד היצרן: כשרוכשים אופניים חשמליים, מקבלים יחד איתן את התיעוד של היצרן. בתיעוד הזה מפורים כל הרכיבים של האופניים, ובכלל זה גם סוג הסוללה המתאים ביותר עבורם. אם במפרט מצוינת סוללה לאופניים חשמליים 48V הרי שזאת תהיה, מן הסתם, הסוללה המתאימה ביותר.
  2. בדיקת ההספק של האופניים: אם לא מצאת את זוג הסוללה הנדרש, הדבר הבא שאפשר וצריך לחפש הוא מפרט ההספק של האופניים שלך. בדרך כלל, במרפט ההספק יצוין המתח המרבי שבו המנוע עובד. אחרי בירור המתח כאמור, אפשר להסיק איזו סוללה היא המתאימה ביותר.
  3. התייעצות עם מומחה : אם בשני המצבים הנזכרים לעיל ל נחלת הצלחה, כדאי פשט להתייעץ עם חנות אופניים העוסקת בתחום, או עם איש המקצוע שמוכר סוללות לאופניים חשמליים.

למרות שכל אופנים חשמליות יכולות לתפקד עם כל סוללה, הרי שלסוג הסוללה ולחוזק שלה יש משמעות. סוללה חלשה מדיי פוגעת בביצועים של האופנים, ותתבלה מהר מאד. בוללה חזקה מדי עלולה, בנסיבות מסוימות, להזיק למנוע ולגרום להשבתה מוחלטת שלו. לכן, לפי שרוכשים סוללה לאופניים חשמליים 48V חשוב לבדוק אם זאת אכן הסוללה הדרושה לכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה