בדיקה תרמוגרפית – מה זה?

בדיקה תרמוגרפית – מה זה?

בדיקה תרמוגרפית היא בדיקה של לוח החשמל בבניין או בבית שלנו. הבדיקה יכולה להביא למניעת של שריפות של לוחות חשמל. כאשר אנחנו רוצים לוודא שלוח החשמל בבית שלנו הוא תקין ובטוח חשוב מאוד לבדוק זאת ולא לסמוך על המזל או על מילה של אנשים אחרים. במידה ומגלים בבדיקה שלוח החשמל שלנו לא תקין זוהי החובה החוקית שלנו להחליף אותו ללוח שיהיה לפי התקן. בארץ יש תקנים ברורים מאוד לאופן שבו לוחות חשמל צריכים להיות בנויים ולאופן שבו הם אמורים לתפקד באופן שוטף.

בדיקה תרמוגרפית – למה זה חשוב?

ביצוע סריקה תמוגרפית זה פעולה חשובה מאוד שכולנו חייבים לעשות בבית שלנו. הסריקה יכולה לאפשר לנו לבדוק אחת ולתמיד האם לוח החשמל בבית שלנו וחיבורי החשמל בבית שלנו עומדים בתקן. חשוב מאוד לבצע את הבדיקה הזאת לפני שאנחנו קונים בית חדש או עוברים לגור בבית או דירה שכורים. כאשר אנחנו מבצעים את הסריקה נוכל ליהנות מביטחון רב יותר שהחיבור לחשמל בבית שלנו בטוח ולא מסכן אותנו. הקפדה יתרה על בטיחות הבית שלנו תאפשר לנו ליהנות מאיכות חיים גבוה יותר. חשוב וכדאי לבצע בדיקה תרמוגרפית לפני שאנחנו עוברים לדירה חדשה.

למה חשוב לוודא שלוחות החשמל שלנו יהיו תקינים?

חשוב לוודא שלוחות החשמל בבית שלנו יהיו תקינים כי אם הם לא תקינים יכולה להתלקח שריפה שתסכן את החיים שלנו ושל כל בני הבית והשכנים שלנו. כאשר אנחנו רוצם לשפץ את לוח החשמל בבית שלנו או בבניין בו אנחנו גרים חשוב מאוד לוודא שאנחנו מעבירים את ארון החשמל שהוא יהיה ממתכת ולא מעץ. לוחות חשמל שנמצאים בארונות עץ יכולים להיות מועדים יותר לשריפות מאשר לוחות חשמל שנמצאים בארונות העשויים ממתכת.

מי יכול לשפץ לוחות חשמל?

אם אנחנו רוצים לשפץ או לבדוק את לוח החשמל בבית הפרטי או בבניין בו אנחנו גרים חשוב שנדע שרק חשמלאי מוסמך רשאי לעשות זאת. גופים נוספים שרשאים לעשות זאת הם מכבאי אש וחברת החשמל. אם אנחנו רוצים לשפץ את לתקן כל דבר בחשמל בבית שלנו חשוב שלא ננסה לעשות זאת לבד אלא נשכור את השירות המקצועי של חשמלאי מוסמך שיעשה זאת עבורנו. החשמלאי יוכל לבצע את התיקונים בחשמל הביתי שלנו ביתר יעילות ובטיחות.

בסופו של דבר חשוב מאוד לשים לב למידת הבטיחות של החשמל בבית שלנו. אם אנחנו חושדים שלוח החשמל בבית שלנו לא בטוח או אם קרה שהיה קצר בלוח החשמל שלנו, חשוב שלא נזניח את זה אלא נשכור את השירות של חשמלאי מוסמך שיבדוק את תקינות הלוח ויתקן אותו. תיקון זה יכול להציל את החיים שלנו וגם למנוע מצב של שריפה שתגרם כתוצאה מקצר. חשמלאי מומחה יספק לנו את השירות הטוב ביותר ויבטיח את בטיחות לוח החשמל וחיבורי החשמל בבית שלנו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה