בגרות במתמטיקה במרכז הצעירים

בגרות במתמטיקה במרכז הצעירים

קורס בגרות במתמטיקה ברמה של 4 יחידות מוצע במרכז הצעירים העירוני "טורבינה", כדי לאפשר לצעירים השלמה או שיפור ציוני הבגרות

במרכז הצעירים העירוני "טורבינה" מציעים לצעירי העיר קורס בגרות במתמטיקה ברמה של 4 יחידות, שנועד להשלמה או שיפור הציונים.

רכזת הקריירה במרכז הצעירים, קאטי ניסים, מציינת כי הקורס יהיה אינטנסיבי ויימשך ארבעה חודשי למידה משמעותיים, וזאת כדי למקסם את ההצלחה של המשתתפים בו. לדבריה, בסיוע של עמותת "אלומה" והקרן לפיתוח חדרה הצליחו במרכז הצעירים להוזיל את עלויות הקורס למינימום האפשרי.

מדובר בקורס ייחודי שנועד לתרום כלל הניתן להצלחת הצעירים, ולכן בנוסף לחומר הלימודי יקבלו הצעירים במתנה סדנה לאסטרטגיות למידה, ויזכו להיות נוכחים באירוע TED.

קאטי ניסים: "הקורס מתקיים בחדרה, מה שמוזיל משמעותית גם את העלויות הכרוכות בנסיעות למקומות אחרים. כמו כן, חיפשתי מורה מיוחדת, כזו שיש לה לב רחב וגישה מיוחדת לכל תלמיד, שיכולה לשנות את חוויית הלמידה אצל תלמידים שחוו חוויית לימודים שלילית בבית הספר. אני מאמינה שמצאתי את ההמורה. אל תפספסו".

מרכז הצעירים העירוני בחדרה נותן מענה לצעירים חדרתיים, החל בסיוע בכתיבת קורות חיים, עזרה וטיפים במציאת עבודה, הפנייה להכשרות מקצועיות, ועד תהליך זיהוי פרטני עם רכזת קריירה כדי לסייע בבחירת מסלול לימודים, זיהוי צרכים, בחירת מוסד לימוד מתאים, מידע לגבי מלגות וכמובן אבני דרך וטיפים חשובים לבניית הקריירה הזו כבר מהיום הראשון בלימודים.

הרכזות במרכז הצעירים מנסות לייצר קהילה, לשפר את פני העיר, להיות מודל לחיקוי, ולהוות דמויות משמעותיות לצעירים חדרתיים. זאת באמצעות בניית קהילות כמו קהילת סטודנטים יזמים, קהילת אמנים, קהילת תיאטרון, צעירים מנגנים ביחד, וכן קהילת נשים צעירות שמתהווה בימים אלה.

הרכזות משתדלות לתפור לצעירים חליפה בדיוק למידותיהם באמצעות תהליך פרטני משמעותי, שיסייע בהכוונתם בבחירת מסלול לימודים, עבודה וניהול קריירה. "כולנו מכירים בני 20 ומעלה שמחפשים את הדרך שלהם", מבהירים במרכז הצעירים. "בעולם של פרסומים שיווקיים ומסרים מידיים שמציפים אותנו, יש צעירים שמתקשים לבודד משתנים, ולהבין מה הכי חשוב להם; מה החלום שלהם; ואיך להגיע ליעד". השלמת הבגרות במתמטיקה או שיפור הציון ברמה של 4 יחידות, הוא חלק מתהליך זה. המעוניינים מוזמנים ליצור קשר בטל' 046331787.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה