אקססוריז לחדר שינה למבוגרים ולחדר ילדים

אקססוריז לחדר שינה למבוגרים ולחדר ילדים

מה אתם צריכים בשביל באמת לישון טוב בלילה? מיטה, כמובן. שמיכה חמה ומפנקת בחורף או אחת קלילה ואוורירית בקיץ, שקט מסביב וזהו? כיום אנשים רבים כבר יודעים לומר שזו התחלה טובה אבל זו רק ההתחלה. בשביל להתפנק ולזכות בשינה איכותית באמת לא מספיקים רק האביזרים האלה, הבסיסיים. בשביל לישון שינה עמוקה ומחייה אנחנו זקוקים לתפאורה שלמה שתכניס אותנו לאווירה הנכונה.

ההבדל הוא בעיצוב

אז מה מבדיל בין חדר שינה שימושי ובסיסי לבין חדר שינה מעוצב, עם אווירה שמזמינה אותנו לצלול עמוק למיטה? התשובה טמונה בעיצוב ובפריטים הקטנים, באקססוריז, שעושים את כל ההבדל. דוגמה אחת טובה מאוד לכך הן כריות הנוי המוסיפות הרבה צבע ואווירה, הן גם שימושיות ונוחות, לכן מעבר לשדרוג העיצוב בחדרי השינה של מבוגרים וילדים, תיהנו מפריט נוח ומפנק.

כרית נוי יכולה להגיע במגוון מידות ועיצובים, ואתם יכולים לבחור אותה בהתאם לטעמכם האישי ולשפה העיצובית של החדר שלכם. מה שהכי חשוב הוא שהיא תהיה כרית איכותית, מפנקת ורכה, העשויה ממאה אחוז מילוי מיקרופייבר. מילוי המיקרופייבר הוא מילוי איכותי שהופך את כרית הנוי לנוחה כל כך, עד שלא תרצו להרים ממנה את הראש בכלל.

כריות נוי שמספרות סיפור

הדבר נכון גם לחדרי ילדים. ילדים הם מקרה קלאסי שמדגים כיצד עיצוב נכון ותשומת לב לפרטים יכולים להכניס אותם לאווירה ולהזמין אותם לשינה. לכל אחד מאיתנו יש הרי את הילדה שלא אוהבת ללכת לישון, זו שמפחדת לישון לבד או רוצה תמיד להישאר ערה עד מאוחר כמו האחים הגדולים שלה. אבל מה אם בחדר, ממש ליד השמיכה במיטה, תחכה לה כרית נוי עם הדמויות האהובות עליה, אנה ואלזה, מהסרט פרוזן? אז יהיה סיכוי גדול יותר שהיא תרוץ למיטה להתחבק, להתכרבל וללכת לישון איתן. כרית הנוי העגולה והרכה, מג'יקל פרוזן מבית היוצר של ורדינון, היא כרית העשויה גם היא מיקרופייבר נעים ומלטף. אין לנו ספק שהיא תמיס את הלב הקטן של הילדה שלכם ותמתיק את שנתה.

כריות נוי ועוד

כריות נוי אינן הדרך היחידה להכניס אווירה ייחודית ומפנקת לחדר השינה. ישנן הרבה דרכים יצירתיות לעשות זאת, בין עם זה על ידי תמונה מיוחדת או כיסוי מיטה יפה. מה שחשוב הוא לא להסתפק רק במה שהכרחי ושימושי אלא לחשוב גם מה יכניס לכם שמחה ללב כאשר תכנסו לחדר הילדים או חדר השינה.

כדי ליהנות מאווירה ייחודית ונעימה בחדר השינה כדאי לכם לרכוש מצעים איכותיים בעיצוב מקורי ומרשים, אפשר להניח שטיח מעוצב על הרצפה, לתלות וילונות יפים, לתלות תמונות על הקיר, וכדאי לתלות גם מראה גדולה עם מסגרת מעוצבת.

חדר השינה נועד למנוחה, הוא מספק אווירה אינטימית ופרטיות, אך בחדר השינה של ההורים כדאי להשקיע יותר באקססוריז כדי ליהנות מעיצוב מקורי המותאם לאורח החיים שלכם, ובחדרי הילדים אפשר להעז ולרכוש אקססוריז מדליקים המתאים לגיל הילדים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה