אספקת קרטונים למעבר דירה

אספקת קרטונים למעבר דירה

העברת דירה כרוכה לרוב בחיפוש עיקש אחר קרטונים למעבר דירה שנמצאים במצב טוב, כאלה הזרוקים ברחובות או בצידי הסופרמרקטים, באגירת עיתונים לשם עטיפת הכלים והאביזרים השבירים, ובאריזה בעשרות קופסאות בגדלים שונים. רובנו עוברים דירה לפחות פעם בחיים. בדרך כלל מעבר דירה אינו דבר פשוט, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. שינוי דרסטי מסוג זה גורם לעיתים ללחצים מיותרים.

הלחץ והחרדה שנמנעים בעקבות מלאי הארגזים שנספק לכם שווים הרבה כסף, שלא לדבר על החיסכון בזמן שמתקבל כשאין צורך לרוץ ברחבי העיר ולקושש ארגזים משומשים ולפעמים מלוכלכים ולא מתאימים בגודלם ובצורתם לאריזת כלי בית. תהליך האריזה הוא החלק החשוב ביותר, כיוון שהוא זה שיקבע עד כמה המעבר והפירוק יהיו פשוטים.

חסכו לעצמכם כאבי ראש

הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לדאוג לכמות מספקת של קרטונים למעבר דירה, ולכן אנחנו כאן בשבילכם. לאחר שבניתם תוכנית עבודה, אתם מתקשרים לפרי חשיבה או פונים אלינו במייל ואנחנו עושים בשבילכם את העבודה. במקום לחפש קרטונים ברחבי העיר, פרי חשיבה מביאים עד הבית קרטונים למעבר דירה חדשים ולא ממוחזרים לפי צורכיכם ובזמן הנכון לכם.

מציאת אריזות למעבר דירה היא פעולה ממושכת וטורדנית, שיכולה לגזול זמן יקר, שעדיף שיהיה מופנה לפעולות נדרשות אחרות בזמן מעבר דירה: מיון הרהיטים וכלי בית וחפצים אחרים, תכנון יום המעבר, שבו יש כמה עולות חשובות שיש לעשות בו זמנית, וכן עבודה מול נותני שירות שונים (בעלי מקצוע לפירוק והרכבה, מוצרי חשמל למשל, מובילים, ועוד).

כמו כן, כמובן, צריך לארוז ולהכין את המעבר כדי שיעבור בצורה חלקה, ללא נזקים לריהוט והכלים היקרים, ללא עיכובים מיותרים ולשביעות רצון כולם, ובמיוחד שלכם. ולכן חשוב להוריד דברים מיותרים מהראש, להשאיר את הדאגות אך ורק לפעולות החשובות באמת. תנו לנו לדאוג במקומכם לקרטונים למעבר דירה, לאריזות הקרטון ולארגזים המתאימים, שיעזרו לשמור על כלי הבית היקרים שלכם.

אריזות איכותיות, עמידות וחזקות

הקרטונים למעבר דירה שתקבלו מאיתנו הם חדשים, לא ממוחזרים כפי שמקבלים בחברת ההובלות, כך שניתן לארוז בהם בגדים, כלי מטבח, מגבות ועוד תוך שמירה על היגיינה ואסתטיקה. אתם אורזים את תכולת ביתכם, בניהם כלים שבירים וחפצים היקרים לליבכם ולכן חשוב שהקרטונים למעבר דירה יהיו חזקים ויציבים, שתכולת הבית תועבר ללא פגע. אנו בפרי חשיבה לא מתפשרים על האיכות ודואגים שחפציכם יהיו מוגנים על ידי הקרטונים האיכותיים והחזקים ביותר.

קשה מאוד למצוא אריזות למעבר דירה העשויות מחומרים טובים ועמידים בכל מזג אוויר, גשם או שמש ישירה, ולמרות כל הזעזועים והתנודות של המעבר ישמרו היטב על החפצים היקרים ללבכם. הניסיון לעשות שימוש באגזים משומשים, שנפתחים בזמן מעבר הדירה או נקרעים, יכול לגרום למפח נפש גדול ולדאגות מיותרות.

אנחנו כאן עבורכם – פנו אלינו ונדאג שאתם לא תדאגו.

תמונה: storyblocks

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה