אמצו את החום והיופי של הטבע עם כיור מטבח כפרי

אמצו את החום והיופי של הטבע עם כיור מטבח כפרי

כידוע לכל מי שאי פעם שיפץ בית, מדובר באתגר מלחיץ שיכול לכלול הרבה מאמץ והשקעה לצד תכנון ותקצוב קפדניים. עם זאת, מדובר גם בחווייה מרגשת שיכולה להיות מעצימה, היות והשיפוץ הוא הזדמנות להתאים אישית את מרחב המחייה שלכם להעדפותיכם ולטעם האישי שלכם. מעבר לכך, במיוחד כאשר מדובר במטבח, השיפוץ הוא הזדמנות לשפר את הפונקציונליות של החלל כך שיתאים בדיוק לצרכים שלכם ושל משפחתכם.

עיצוב פנים כפרי לביתכם ליצירת תחושה משפחתית ומזמינה

אחד מסגנונות עיצוב הפנים הפופולריים הוא עיצוב הפנים הכפרי. מדובר בסגנון אשר חובק את היופי והחמימות של הטבע, ויוצר אווירה נעימה ומזמינה בכל חלל. העיצוב הכפרי ממתבסס על אלמנטים טבעיים כמו צבעי אדמה או חומרים טבעיים כמו עץ ואבן על מנת ליצור אווירה שלווה, אותנטית ונוסטלגית בבית.

העיצוב הכפרי משלב לרוב ריהוט בהשראת וינטז' ושם דגש על ריהוט וחפצי נוי בעבודת יד על מנת להוסיף נופך נוסטלגי לחלל. הדגש על חומרים טבעיים וגוונים חמימים מזמין את הטבע לתוך הבית ומייצר אווירה מנחמת ומסבירת פנים לכל הנכנסים והשוהים בבית.

מטבח בעיצוב כפרי

המטבח הוא אחד החדרים החשובים ביותר בשיקוף האווירה של הבית, ולכן עיצובו בסגנון כפרי מייצר אסתטיקה נעימה המכניסה תחושת חמימות ונוחות ללב לבו של כל בית. הרעיון המרכזי של העיצוב הכפרי הוא לחבור פשטות ויופי טבעי על ידי הדגשת האותנטיות של חומרים טבעיים. לכן, לרוב נראה במטבח המעוצב בסגנון כפרי שימוש בקורות עץ חשופות, וארונות או משטחים העשויים עץ בעל מראה גולמי, אשר מוסיפים למטבח תחושה טבעית ואורגנית.

מטבחים כפריים כוללים לרוב מדפים פתוחים, המאפשרים תצוגה של כלי המטבח ואביזרים בעלי מראה וינטז' כפרי. בנוסף, נראה במטבחים בסגנון כפרי הרבה צבעי אדמה חמימים כמו חום, בז' ושמנת. צבעים אלו על גווניהם השונים מעוררים תחושה של חיבור לטבע על ידי יצירת אווירה של הרמוניה ואיזון. כדי לחזק את המשיכה הכפרית, ניתן לשלב גם אלמנטים מברזל יצוק או מתכת אחרת בגוונים כהים בגופי התאורה או רכיבים אחרים כמו חיבורים בארונות או מתלים לסירים.

העיצוב הכפרי יתבטא בכל אחד מרכיבי המטבח, ביניהם ארונות, משטחים וגם כיור המטבח. כיור מטבח כפרי יהיה מעוצב בדרך כלל בצורה של אגן עמוק ולרוב יהיה עשוי מחומרים עמידים ובעלי מראה טבעי כמו אבן או חרס.

פעמים רבות חזיתו של הכיור תהיה חשופה ותציג דגמי פסים, על מנת לשלב בעיצוב הכולל של המטבח עוד אלמנטים של מרקם ועניין. על מנת להשלים את תמונת המראה הנינוח והכפרי של המטבח, לעיתים קרובות מעל או מסביב לכיור ניתן יהיה למצוא אריחים בעלי עיצוב כפרי, בעלי דוגמאות מורכבות המושכות את העין.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה