איתור נזילות מים בשיטת אל הרס

איתור נזילות מים בשיטת אל הרס

נזילות מים יכולות להתרחש בכל מבנה ולגרום נזקים כבדים ויקרים אם הן נותרות ללא טיפול ראוי ומקצועי. אנחנו באיתרנו מתמחים באיתור נזילות בשיטה שאינה גורמת נזקים מיותרים ושומרת על שלמות המבנה הקיים. אנחנו משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות איתור מדויק מבלי לפגוע או להרוס.

איתור נזילות מבלי לפגוע בנכס

הטכנולוגיה העיקרית בה אנחנו נעזרים לביצוע עבודות איתור היא מצלמה תרמית המובססת על גלי אינפרא-אדום. המצלמה סורקת אזורים נרחבים ומזהה שינויי טמפרטורה זעירים המעידים על מיקום נזילה מבלי לפגוע במבנה. כך ניתן לאתר נזילות מאחורי קירות ומאחורי התקרה ללא צורך לפרק אותם. שיטה זו היא אל-הרס השומרת על הנכס כמו שהוא.

שיטות איתור נוספות כוללות בדיקה אקוסטית עם מיקרופונים רגישים לזיהוי קולות טפטוף הנזילה, וכן שימוש בגז החודר לתוך סדקים וחללים סגורים כדי לאתר נקבים. גם שיטות אלה אינן דורשות פגיעה במבנה.

מעל 15 שנות ניסיון בתחום איתור הנזילות

אנחנו באיתרנו פועלים בתחום איתור הנזילות כבר למעלה מ-15 שנה. אין נזילה שלא פגשנו וטיפלנו בה. במהלך השנים צברנו ניסיון רב באיתור נזילות במגוון רחב של מבנים – בתים פרטיים, בנייני מגורים, מפעלים, משרדים, חנויות, קניונים ועוד הרבה סוגים שונים של מבנים.

יש לנו ניסיון עשיר בזיהוי ואיתור סוגים שונים של נזילות – בצנרת מים וביוב, נזילות גג, נזילות תת קרקעיות ועוד. הניסיון הרב שצברנו מאפשר לנו לאתר נזילות ביעילות, מקצועיות ובמהירות. אנו עובדים בשיתוף פעולה עם ספקי טכנולוגיה המובילים ביותר בתחום האינסטלציה ובפרט בתחום איתור הנזילות כדי להשתמש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר לאיתור הנזילה בבית שלך. הידע שנצבר אצלנו הופך אותנו למובילים בתחום בישראל.

שאלת השאלות – מצלמה תרמית או איתור נזילות בגז?

אנחנו מציעים מגוון שיטות איתור מתקדמות לבחירה בהתאם לסוג הנזילה. שתי השיטות הנפוצות הן מצלמה תרמית ואיתור נזילת מים בעזרת גז. אנחנו בוחנים כל מקרה לגופו וממליצים על השיטה המתאימה ביותר לאיתור יעיל. אנו מספקים פתרון מותאם אישית לכל לקוח.

מצלמה תרמית לאיתור נזילות

מצלמה תרמית מתאימה במיוחד לאיתור נזילות בקירות, תקרות, רצפות ובאופן כללי היא מתאימה למבנה הבית הסטנדרטי. היא מאפשרת סריקה רחבה של שטחים גדולים עם דיוק גבוה.

המצלמה התרמית היא אחד הכלים המתקדמים והיעילים ביותר כיום לאיתור מוקדם של נזילות מים. הטכנולוגיה מאפשרת לנו לאתר נזילות קטנות וסמויות שקשה עד בלתי אפשרי לזהות בשיטות רגילות. המצלמה סורקת אזורים גדולים ומזהה שינויי טמפרטורה זעירים שמעידים על התפתחות נזילה מאחורי קירות, תקרות או רצפות.

זוהי בדיקה לא פולשנית שניתן לבצע מרחוק ללא צורך לפרק אלמנטים במבנה. המצלמה גם מאפשרת איתור מדויק של מיקום הנזילה, מה שחוסך זמן ומאמץ באיתורה הפיזי. שימוש במצלמה תרמית מקנה יכולת גילוי מוקדם של בעיות שעדיין קטנות וחוסך עלויות תיקון גבוהות בהמשך. זוהי טכנולוגיה שכדאי לכל בעל נכס לשקול ליישם כחלק מתוכנית התחזוקה המונעת שלו.

איתור נזילות בגז

איתור בגז מתאים יותר לבדיקת נזילות בצנרת חלולה ובמערכות ניקוז. גז היא אחת השיטות המתקדמות והיעילות ביותר כיום לאיתור נזילות הנמצאות בתוך מערכות סגורות כמו צנרת מים וביוב. השיטה מבוססת על הזרמת גז ייעודי לתוך מערכת הצנרת ובדיקה האם ישנו מעבר של הגז החוצה דרך סדקים או נקבים.

יתרונות השיטה הם יכולת איתור מדויק של מיקום הנזילה, בדיקה לא פולשנית ללא צורך לפרק את הצנרת, זיהוי נזילות זעירות ביותר שלא ניתן לגלות בשיטות אחרות, וכן ביצוע מהיר יחסית של הבדיקה. שימוש בגז לאיתור נזילות מאפשר גילוי מוקדם של בעיות בצנרת וחוסך עלויות גבוהות של תיקונים בהמשך. זוהי שיטה יעילה ומדויקת שכדאי לשקול לצורך איתור נזילות במערכות צנרת סגורות.

לא איתרנו – לא שילמת!

אנחנו כל כך בטוחים ביכולות האיתור שלנו, עד שאנו מציעים ללקוחות הבטחה – אם לא איתרנו נזילה, לא נגבה תשלום!

זוהי התחייבות המראה שאנו עומדים מאחורי השירות המקצועי שאנו מספקים. עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה וטכנולוגיות מתקדמות, אנחנו בטוחים ביכולתנו לאתר כמעט כל נזילת מים.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה