אירוע השקה – כוסות הרם! לחיים הקש!

אירוע השקה – כוסות הרם! לחיים הקש!

מוצר חדש יוצא לדרך, שירות נולד, בשורה מעניינת לקהל הלקוחות – כל אלה מהווים סיבות נהדרות לקיים אירוע השקה ובמעמד מכובד וחגיגי זה לחשוף את הדבר החם הבא מטעם בית העסק. ההשקעה באירועי השקה חשובה מאוד להצלחה, כי יש הזדמנות אחת לרושם ראשוני וברצונכם שהלקוחות, המשקיעים הפוטנציאליים או כל מי שהוזמן לאירוע ייהנה מהמומנטום וייצא בתחושה חיובית אודות המוצר או השירות שלכבודם קיימתם מלכתחילה את אירוע ההשקה. היכן מקיימים אירועים מסוג זה? מה חשוב להכין מראש וכיצד יוצרים חוויה בלתי נשכחת? היכון, הכן, להשיק.

משיקים ונהנים מכל רגע

הדבר החשוב ביותר באירוע השקה הוא התוכנית האומנותית, כדי שהמוצר או השירות ייחשפו בפני כולם כחלק מחוויה עוצמתית. אפשר לחשוב קונספטואלית על תוכן שיתחבר למהות האירוע. למשל, אם מדובר בהשקת רכב סימולטור שידמה נהיגת מבחן או אפילו סיור בחוץ ברכבי החברה, אם האירוע מוקדש לחשיפה של מוצרי מזון – ניתן לארגן סדנת בישול חווייתית בה משתמשים במוצרי המזון בהדרכת שפים מובילים או נהנים מסעודה עם מטעמים שנרקחו מאותם מוצרים. במידה ומדובר בהשקה של מוצר קוסמטי, תוכלו להביא מומחי יופי ואסתטיקה להרצאה מעניינת אודות סודות הטיפוח או להציע אפילו עיסויים, איפור, סדנת צמות וכל מה שקשור לעולם היופי.

מקום לחגיגה – מתכון מנצח להשקה

כאשר רוצים לעשות אירוע השקה מומלץ להשקיע במחשבה תחילה ולמצוא מקום ייחודי כמו אולם אירועים המתמחה בתחום זה וייספק מענה על הדרישות והצרכים הרלוונטים. הן מבחינת מיקום גיאוגרפי והן מבחינת נגישות לערוצי תחבורה, עיצוב ואווירה, התאמה למספר המוזמנים ולהרכב המשתתפים וכדומה. שימו לב אם מדובר במקום המשלב בין חוץ לפנים, כך שתוכלו להתחיל את האירוע בחוץ (בכפוף לתנאי מזג האוויר) ולהמשיך אותו בחלל הפנימי ולשלב בין השניים, התייחסו לסאונד ואקוסטיקה ובמיוחד לתשתית טכנולוגית כאשר מדובר במצגת או הקרנה של קליפים שנדרשת לצורך הפרזנטציה של המוצר. כדאי להגיע לסיור מקדים במקום על מנת להתרשם מהיחס של הצוות המקצועי, מהאווירה וכמובן לסקור את כל האפשרויות העומדות בפניכם מבחינת תאריכים זמינים, עלויות ואפשרויות עיצוב וכולי.

לחיי השקות חדשות

חלק בלתי נפרד מההצלחה המסחררת של כל השקה היא החוויה הקולינרית, אפילו אם אין קשר ישיר בין האירוע לאוכל. אנשים מגיעים ליהנות ולחוות ולכן, יש לתכנן מראש את החגיגה הגסטרונומית על פרטיה השונים. להחליט האם לבחור במתכות של בופה עשיר או הגשה לשולחנות, דוכני מזון או עגלות אוכל ואיזה מנות ייכנסו לתפריט והאם הוא יהיה חלבי או בשרי. אפשר לבחור מנות לפי עונת השנה ולדאוג שייעשה שימוש בחומרי גלם עונתיים משובחים או לפי מועד האירוע – בוקר, צהריים, ערב ואפילו לפי האופי שלו. לדוגמא, מנות שיהיה קל להחזיק תוך כדי מינגלינג כמו "פינגר פוד" וכדומה. דאגו גם לבר עשיר בהתאם למהות האירוע ובצעו טעימות מוקדמות על מנת לבחור בקפידה את המנות שישתלבו בסופו של דבר בתפריט הסופי.

אין חגיגה בלי מתנה

חשבו על מזכרת מהאירוע עצמו מעבר לחוויה שיחוו המוזמנים במסגרת האירוע. כמו למשל, מחברת ממותגת, עט ממותג, מוצר שקשור למוצר שהושק כמו מגוון דוגמיות. אפשרות נוספת היא להציב עמדת מגנטים על מנת לתעד את המוזמנים במהלך האירוע כך שתהיה לכם מזכרת פרסונאלית יותר שהם ירצו לשמור מהאירוע עצמו וכל שי אחר שתוכלו להעניק להם, בין אם להשאיר על הכיסא או למסור במעמד הפרידה והיציאה מאולם האירועים בו התקיימה ההשקה.

זכרו שעתיד המוצר שלכם תלוי במידה רבה באירוע ההשקה ולכן, הקפידו על הפרטים הקטנים ביותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה