איפה ניתן לרכוש כלי עבודה מקיטה מקוריים?

איפה ניתן לרכוש כלי עבודה מקיטה מקוריים?

לפני שמשפצים את הבית או מבצעים פעולת תיקונם או אחזקה, לא מוותרים על כלי עבודה איכותיים. אם מקימים עסק לשירותי מנעולנות, לצורך הפעלת חברת אינסטלציה, לשימוש של מסגריה, נגריה או כל עסק מקצועי אחר, חייבים להחזיק מגוון כלי עבודה מקיטה. איפה ניתן לרכוש אותם ולמה לא לוותר על המותג המקורי.

מגוון כלים וסטים משובחים מייבוא

מקום טוב שבו אפשר יהיה לרכוש מגוון כלי עבודה מקיטה יהיה אצל היבואן. יבואני מקיטה שפועלים בארץ יכולים לחסוך עבורכם פערי תיווך בלתי מבוטלים. מעבר לכך, בדרך כלל תוכלו למצוא אצל היבואנים גם את המגוון הכי רחב של כלים, משלל הדגמים האפשריים. לדוגמא אם אתם זקוקים למקדחה או למברגה, יועמדו לבחירתכם דגמים מהפשוטים ביותר (לעבודות מזדמנות) לצד כלים מאוד חזקים, שמתאימים למקצוענים, לקבלנים, חשמלאים, לאנשי מקצוע כאלה ואחרים. כמו כן, היבואנים מחזיקים גם כל מיני סטים, שיכולים לשכלל כל מקדחה, מברגה, מולטיטל ועוד.

חנויות כלי עבודה נבחרות

ליבואנים שווה לפנות כאשר דרושים לכם מבחר כלים ופתרונות מרובים. אם מה שאתם מחפשים זה כלי אחד או שניים, אינכם חייבם לכתת רגליים ולהגיע למשרדי היבואן. אפשר לגשת לחנויות כלי עבודה נבחרות (חלקן גם מייבאות חלק מהמוצרים). בחנויות הללו תוכלו לבקש סיוע במציאת הכלי המתאים. קבלו עזרה צמודה, גם אם אין לכם ניסיון רב בתיקונים, הרכבות או שיפוצים. למעשה, בחנויות הטובות ביותר יעמוד לרשותכם צוות של עובדים שמכיר את התפעול של כל הכלים ואת מגוון היישומים (הנפוצים וגם הפחות נפוצים).

חוסכים זמן, קונים מקיטה אונליין

זקוקים לכלי של מקיטה אבל הזמן דוחק או שאתם מאוד עסוקים? כיום כבר לא חייבים להזמין כלים בהליך מסורבל, מחו"ל. אתרים נחשבים, בעברית ולא באנגלית, משווקים שלל כלי מקיטה, מקוריים. בחנויות הללו תוכלו להזמין את הכלים הנחוצים וכן חלקים לשדרוג כלים שכבר רכשתם בעבר. בקניה אולניין וודאו שהמוכר יהיה אמין, ללא שום ספק. הדבר האחרון שרצוי זה לשלם עבור כלי מקורי ולקבל כלי שרק נראה דומה אבל איננו שייך כלל למשפחת מקיטה.

למה לא לוותר על הכלים המקוריים?

חברת מקיטה מספקת שלל כלים, לעבודות עץ, לעיבוד מתכת, לשיפוץ ביתי, לקידוח בכל חומרי הגלם, לשיוף, לליטוש, להרכבה, להתקנות. על כל כלי מקורי, ניתן למצוא גם תחליפים. אבל, התחליפים אולי יותר זולים אבל הרבה פחות מומלצים. הכלי המקורי מסופק עם אחריות של היצרן ולעיתים גם של היבואן. אלה כלים שאמינותם נבדקה במבחני איכות. תחליפים לא מוכרים עלולים לגרום למפגעי בטיחות ולא תמיד הם בנויים עם אמצעי הגנה חיוניים (במיוחד בכלים חדים, כלי ניסור וכיוצא באלה). זקוקים לכלי חזק וטוב? דרך היבואן, חנות מתמחה או ברכישה אונליין, כל הפתרונות של מקיטה עומדים לרשותכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה