אילו שירותי מנעולן הכי נדרשים בחדרה

אילו שירותי מנעולן הכי נדרשים בחדרה

אילו שירותי מנעולן הכי נדרשים בחדרה וכיצד תנופת הבניה בעיר משפיעה על רמת השירות

זה לא סוד שחדרה נמצאת בתנופת פיתוח כמוה העיר לא חוותה מזה שנים: שכונת הפארק שאוכלסה ברובה, גבעת אולגה המתחדשת, מתחם העסקים שהוקם במערב העיר ליד תחנת הרכבת ועוד. יחד עם צמיחת העיר, נדרשים המנעולנים לספק מענה לדרישה גוברת לשירותי מנעולנות מגוונים. שוחחנו עם סמי ואיתמר מקוויקי – מנעולן המספק שירותים בחדרה והם חלק איתנו את רשמיהם:

אילו שירותי מנעולנות מאפיינים את חדרה?

חדרה מתאפיינת בהרבה בניה חדשה למגורים ובהתחדשות עירונית מאסיבית. בסביבת מגורים יש את הדברים הקבועים כמו החלפת צילינדר לאחר שהמשפחה נכנסת לדירה החדשה, פריצת דלתות לאנשים שננעלו מחוץ לבית וכן הלאה. מידי פעם ישנן קריאות לבצע עבודות יוצאות דופן כמו פריצת כספות מתקדמות שקיימות בבתים מסויימים (כמובן שלא נרמוז אפילו איפה). לעיתים מדובר באנשים שצברו הון המאוחסם בכספת המותקנת בדירה וספק אם לשכנים יש מושג שהדייר הערירי שמתגורר מתחתם הוא אדם כל כך עמיד.

בנוסף קיימת דרישה קבועה מאיזורי התעשיה בעיר ומהקניון לשירותי מנעולנות לעסקים. דלתות בהלה, מנגנוני החזרה, כספות לעסקים כמו סופרים, בתי מרקחת ועוד.

מה לגבי מנעולנות לרכב?

שירותי מנעולן רכב כמו פריצת רכבים, שכפול מפתחות לרכב ושכפול שלטים לרכב אופיניים לחדרה כמו לכל עיר אחרת. כאן דווקא לא ניתן למצוא הבדל מיוחד מערים אחרות בהן ניתנים שירותי מנעולנות לרכב.

קוויקי – מנעולן בחדרה 24/7

במקור חברת קוויקי ממוקמת באיזור התעשיה הישן של פרדס חנה, אבל באופן טבעי, בשל הקרבה הגיאוגרפית, יש הרבה קריאות מחדרה. לקוויקי יש יתרון משמעותי באיזור היות שהיא מפעילה ניידת שירות 24/7. לקוחות קוויקי נהנים משירותים גם בשעות הקטנות של הלילה תוך זמן תגובה מינימאלי.

הניידת של קוויקי מכילה את כל הציוד הדרוש כדי לתת שירותי מנעולן בחדרה ובכל מקום אליו היא נקראת. יש בניידת ציוד שכפול, פריצה לרכב, לבתים, פריצת כספות ועוד ועוד. כאשר הניידת אינה מאויישת ע"י אחד מבעלי העסק, היא מאויישת ע"י מנעולן תורן.

לדברי הבעלים מדובר בייתרון עצום המאפשר לחברה לתת שירותים באיזור כיסוי עצום תוך שמירה על רמת שירות גבוהה וזמני הגעה קצרים. באתר החברה תוכלו לקבל מידע נוסף אודות השירותים של קוויקי הניתנים בחדרה.

מה מאפיין את הלקוח החדרתי?

כנראה בגלל שחדרה יחסית צפונית ואולי בגלל שמדובר בעיר שכולם מכירים בה את כולם, הלקוחות, לדיברי סמי ואיתמר, מאוד טובים: אין קריאות סרק, אנשים מקבלים מחיר הוגן ובתמורה לא עושים בעיות עם התשלום ובסך הכל, יש הרבה פירגון. דבר נוסף שמאפיין את הלקוחות של קוויקי באיזור הוא הנאמנות. "אנו עובדים כבר שנים עם אותם לקוחות והם פונים אלינו בכל פעם שהם זקוקים למנעולן".

צילום pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה