איך שימוש בקולר מים מגביר את צריכת שתיית מים?

איך שימוש בקולר מים מגביר את צריכת שתיית מים?

שתיית מים זה ללא ספק דבר חשוב. כל אדם יודע שעליו לשתות כמות כלשהי של מים במהלך שגרת היומיום שלו. ישנם אנשים אשר מקפידים לשתות את כמות המים הרלוונטית כאשר הם בביתם, אך לא מעט מהם שוכחים לשתות כאשר הם במקום העבודה שלהם, במקום הלימודים ועוד. מכיוון גם במקומות עבודה, גם במוסדות ציבוריים, גם במוסדות חינוכיים ועוד, מעוניינים לעודד שתיית מים ולאפשר לכל אדם שנוכח במקומות הללו לשתות בכמות הרלוונטית כאשר הוא מצוי במקום, אין ספק שכל מקום כזה צריך להתקין בו קולר מים איכותי אשר יזכיר לכל מי שמצוי באותו המקום לשתות מים.

קולר מים- במה מדובר?

כאשר מדובר על קולר מים, לרוב מדובר על מכשיר המותקן לקרקע אשר ניתן לשתות ממנו מים. ניתן למצוא קולר מים במקומות ציבוריים רבים אשר מגיעים אליהם וזאת מפני שבמקומות מעין אלה, יש צורך להזכיר לאנשים לשתות. הקולר לרוב בולט לעין וממוקם בגובה אשר נוח לשתייה. כמו כן, היתרון המרכזי של הקולר הוא שהוא מספק מים בטמפרטורה נעימה. כלומר: אם אתם מגיעים למקום ציבורי כלשהו ביום חם ואין לכם מספיק מים או שהמים שלכם לא קרים, לרוב יהיה במקום קולר מים שיאפשר לכם לשתות ממנו מים קרירים ונעימים וכן, יאפשר לכם למלא את הבקבוק שלכם במים בטמפרטורה טובה ונעימה לשתייה.

היכן ניתן להציב קולר מים?

מלבד מקומות ציבוריים שבהם כדאי להציב קולר מים בכדי לספק לציבור הרחב אפשרות לשתות מים קרים גם כאשר הם מחוץ לבית, כדאי מאוד למקם קולר מים במקומות שונים כגון: מוסדות ציבוריים כמו בתי ספר, מתנסים, קופות חולים ועוד. קולרים הממוקמים בין כותלי המוסד, מזכירים לכל מי שמצוי באותם המקומות לשתות מים במשך היום. כאשר מדובר בבתי ספר אין ספק שההנהלה מעמידה לנגד עיניה את הצורך להזכיר לתלמידים לשתות בכמות הרצויה לאורך היום על מנת שירגישו טוב. על כן, הצבת קולר מים במוסדות חינוכיים זה ללא ספק דבר חשוב.

גם במקומות עבודה כגון: בתי עסק ומשרדים, כדאי מאוד להציב קולר מים איכותי אשר יאפשר לכל העובדים לשתות מים במהלך יום העבודה שלהם בצורה נוחה, נגישה וזמינה. בסופו של דבר, שתיית מים היא דבר חשוב מאוד ועל מנת שהעובדים יצליחו לתפקד היטב במקום העבודה לאורך היום, כדאי מאוד להזכיר להם לשתות בין היתר באמצעות הצבת קולרים מיוחדים המציעים מים צוננים וטובים לשתייה.

כיצד בוחרים קולר מים?

אתם בוודאי מבינים שאם אתם מעוניינים לעודד שתייה במוסדות שונים, מקומות ציבוריים או מקומות עבודה כדאי מאוד להציב קולרים המספקים כמות מים בטמפרטורה המתאימה לכלל האוכלוסייה המצויה במקום. לכן, אם החלטתם להציב קולר מים אחד או מספר קולרים במקום כדאי מאוד לבחור חברה איכותית המספקת קולרים טובים ואיכותיים.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה