איך עו"ד גירושין יסייע לכם לצאת לדרך חדשה ברגל ימין?

איך עו"ד גירושין יסייע לכם לצאת לדרך חדשה ברגל ימין?

גירושין הם אף פעם לא חוויה חיובית. גם כששני הצדדים מבינים כי האהבה שהייתה כבר איננה עוד והגיע הזמן לפרק חדש בחיים, ואפילו אם אין ילדים משותפים כך שניתן לפרק את החבילה יחסית בקלות, בכל זאת מדובר בסיומה של תקופה משמעותית, וכל סיום של תקופה משמעותית מייצר תחושות לא פשוטות, מה גם שבמובן מסוים פרידה נחווית לעתים ככישלון.

כשבהחלטה לשים קץ לנישואין מעורבים רגשות שליליים, קונפליקטים מהותיים בין בני הזוג ואפילו סכסוכים של ממש, וכשישנם ילדים שמטבע הדברים עלולים להיפגע, המצב הופך מורכב אף יותר – ובמקרים כאלה חובה להיעזר בשירותיו של עו"ד גירושין, כלומר עורך דין שגירושין הם תחום התמחותו.

חשוב להדגיש: לעתים ישנו רצון אצל בני זוג שהנישואין שלהם לא עלו יפה לנסות לסיים את הפרק הזה בחייהם באופן חיובי ובכוחות עצמם. הרצון מובן, ויש בו כמובן לא מעט חן ויתרונות, אולם גם כשעל פני השטח ישנה הרמוניה סבירה בין בני הזוג, ללא מעורבות איש מקצוע מנוסה ומיומן הדברים עלולים להתדרדר.

לא בלי הסכם גירושין

עוד דגש חשוב הוא לא להיפרד ללא הסכם גירושין – הסכם מחייב מבחינת החוק (לאחר שאושר כדין על ידי בית משפט לענייני משפחה או בית דין רבני) ושנוסח בעזרתו של עו"ד גירושין. הסכם שכזה מסדיר את כל הסוגיות הרלוונטיות לפרידה, ובפרט את אופן חלוקתו של הרכוש המשותף של בני הזוג, וחשוב מכך, את נושא גידול הילדים.

בין השאר יפורטו בהסכם הגירושין הסדרי המשמורת. בהקשר זה כדאי לדעת כי כל המומחים בתחום מסכימים כי המצב האידיאלי מבחינת הילדים הוא משמורת משותפת. המשמורת המשותפת משאירה את שני ההורים עם נוכחות משמעותית בחיי ילדיהם, ובמידה רבה מציגה לזאטוטים (או לבני/בנות הנוער) מודל של שיתוף פעולה למרות הפרידה – מודל שיש לו חשיבות רבה מבחינת היכולת של הילדים עצמם ליצור קשרים משמעותיים בעתיד. בנוסף מאפשרת המשמורת המשותפת לשני ההורים גם יחד להשפיע על חינוך ילדיהם.

סוגיית המשמורת משפיעה באופן טבעי גם על המזונות. יש לקחת בחשבון כי הנטייה כיום היא לא לפסוק אוטומטית מזונות לאישה, ובוודאי שלא אם הוחלט על משמורת משותפת ואם הכנסתה של האישה לא נופלת מזו של הגבר. עו"ד גירושין מיומן יוודא כי הסכם הגירושין מפרט ומבהיר גם את הנושא הרגיש הזה.

מהי התרומה החשובה ביותר של עו"ד גירושין?

מעבר לידע המשפטי הרלוונטי של עו"ד גירושין, והיכולת שלו לנסח הסכם גירושין מיטבי, ישנה עוד תועלת רבה בשכירת שירותיו של איש מקצוע שכזה: חשוב להבין שכמעט תמיד ישנם רגשות מורכבים ולעתים גם יצרים סוערים במסגרת פרידה בין בני זוג, ואלה עלולים להוביל את בני הזוג להחלטות לא מושכלות שיפגעו בהם. עורך דין מנוסה מרגיע את הרוחות ומסייע לנטרל כל מה שעלול לפגוע ביכולת לצאת לדרך חדשה ברגל ימין, בראש שקט ותוך זמן קצר ככל האפשר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה