איך ניתן לשפץ את הבית במחיר שפוי?

איך ניתן לשפץ את הבית במחיר שפוי?

מעוניינים לשפץ את הבית וליהנות מעיצוב חדש ונפלא במחיר משתלם ושווה לכל כיס? חוששים להיכנס להוצאות כבדות בגלל שיפוץ הבית? ובכן, כדאי לדעת כי ניתן לשפץ את הבית גם במחיר שפוי, בלי לקחת הלוואות יקרות וללא חריגה ממסגרת האשראי. כדי לשפץ את הבית בתקציב שפוי כדאי לתאם פגישת ייעוץ בביתכם עם קבלן לעבודות צבע ושפוצים קלים.

שיפוץ הבית במינימום עלויות

כדי לשפץ את ביתכם במינימום תקציב ועלויות עליכם לקבל החלטות חשובות, עדיף בעזרת אנשי מקצוע מיומנים. ניתן לחסוך עלויות של מעצב פנים אן אדריכל אם מבצעים שיפוץ קוסמטי שמטרתו לשדרג את הנכס במינימום עלויות וללא שבירת קירות, החלפת צנרת וכלים סניטריים, עבודות חשמל וכיוצא בזה.

למעשה, שיפוץ הבית במחיר שפוי מתחיל בתכנון מקדים ומדויק, עליכם להעלות על הכתב מהי מטרת השיפוץ, איזה עיצוב ברצונכם להשיג, וכמובן להגדיר תקציב וכדאי להוסיף לוח זמנים. שיפוץ מקיף בבית עשוי לארוך זמן רב, ובמהלך העבודות עליכם לפנות את הנכס מאחר והוא הופך לאתר בנייה. כמובן, זו עלות נוספת שעליכם לשים לב אליה, לכן אם ברצונכם לשפץ את הבית במחיר שפוי ובלי חריגות מהתקציב כדאי להתמקד בשיפוץ קוסמטי.

שיפוץ כללי של הבית במחיר שפוי כולל לרוב את העבודות הבאות:

  • עבודות גבס – עבודה מקצועית בגבס כמו תכנון ובניית נישה ייעודית לטלוויזיה, קרניזים בתקרה, מדפים מגבס, מזנון מגבס וכדומה.
  • עבודות צבע – צביעת בית במקצועיות על ידי קבלן לעבודות צבע ושיפוצים קלים, בהתאם לעיצוב הרצוי בבית. ניתן לצבוע גם דלתות, משקופים ורהיטים כדי לשדרג את עיצוב הנכס בעלות משתלמת ושווה לכל כיס.

לקבלת הצעת מחיר מהצבעי "זיו החביב" לצביעת הדירה היכנסו ל: zivhahaviv.co.il

  • חידוש מטבח – שיפוץ קל וקוסמטי של המטבח, לדוגמה צביעת ארונות מטבח, הדבקת חיפוי חדש על אריחי הקרמיקה הישנה, החלפת ידיות ומוצרי פרזול ועוד.
  • כלים סניטרים – החלפת ברזים ישנים, התקנת כיור מונח או שקוע בחדרי רחצה ושירותים, התקנת מקלחון חדש בעיצוב יוקרתי בחדר האמבטיה ועוד.
  • פוליש – בסיום עבודות הצבע והשיפוצים אין לוותר על פוליש בבית כדי לחדש את מראה הרצפה וליהנות ממראה מבריק ומרשים למשך זמן רב.

שיפוץ קוסמטי בבית

חשוב להדגיש כי ניתן לשפץ את הבית גם בתקציב נמוך ושפוי. אמנם, אם הבית שלכם לא עבר שיפוץ מעולם, ולבטח שלא ב-15 השנים האחרונות, כדאי לשקול החלפת צנרת ותשתיות אינסטלציה וחשמל. עם זאת, עבודות אינסטלציה וחשמל מייקרות משמעותית את השיפוץ, אך הן חשובות ויסייעו לכם ליהנות משקט נפשי לאורך שנים ארוכות ומהתאמת הבית לאורח החיים המודרני.

אם יש לכם ידי זהב, כלי עבודה וזמן חופשי, תוכלו לשפץ את הבית בתקציב שפוי ונמוך, ובמינימום עלויות, לבד או יחד עם איש מקצוע מנוסה. חלק מהעבודות אתם יכולים לבצע לבד ואת העבודות המורכבות כדאי להשאיר לאנשי המקצוע המיומנים, כאשר אתם יכולים לסייע לבעל המקצוע במקום לשלם לעובד נוסף.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה