איך ניתן לאתר רטיבות תת רצפתית?

איך ניתן לאתר רטיבות תת רצפתית?

כאשר אנשים שומעים על רטיבות תת רצפתית הם מיד מחסירים פעימה. על פניו נדמה כי הרטיבות הזאת היא רטיבות שעלולה להביא איתה לא מעט בעיות. אם לא תטפלו ברטיבות מהסוג הזה בזמן, תמצאו את עצמכם בתוך סיטואציה מאוד בעייתית. אז מה אתם צריכים לעשות על מנת לאתר את הרטיבות ולפנות לאיש מקצוע מנוסה? יש כמה עובדות חשובות שיכולות להמחיש לכם עד כמה האחריות עליכם היא גדולה. מוטב כי תיישמו אותה כמו שצריך כדי שתוכלו לחזור לשגרת חיים רגילה.

בדיקה שגרתית על ידי אינסטלטור

כאשר מופיעה רטיבות מתחת לרצפה יהיה מאוד קשה לזהות אותה בזמן. כל יום שעובר עלול להוביל אתכם למצב שבו הנזק מתחת לריצוף יהיה נזק חסר תקדים. לפיכך ההמלצה הכי טובה היא לבצע בדיקה שגרתית על ידי אינסטלטור. הבדיקה הזאת יכולה להתבצע בכל מספר חודשים על מנת שתבינו מה בדיוק קורה. ברגע שתעשו את הבדיקה השגרתית הזאת יהיה ניתן לאתר סוגים שונים של רטיבויות. גם רטיבות מתחת לרצפה יהיה ניתן לאתר באמצעות הבדיקה הזאת.

סימנים מחשידים בריצוף עצמו

עוד סימן שיכול לתפוס לכם את העין הוא כל מיני בעיות קטנות הקשורות לריצוף. הרי ברגע שהמצע של החול לא יהיה יבש הוא עלול להביא לחוסר יציבות בריצוף. פתאום תמצאו את עצמכם מתמודדים עם בלטות לא יציבות או כאלה שנסדקות במהירות. כל בעיה בריצוף יכולה להעיד על כך שישנה רטיבות שגורמת לכל ההרס. כמו שהבנתם אי אפשר להתעלם מהמצב הזה או לעבור עליו לסדר היום.

סימנים מחשידים בקירות הבית

גם כאשר הרטיבות מתרחשת מתחת לריצוף זה לא אומר שהיא לא יכולה לעלות כלפי מעלה. אם אתם מבחינים בהימצאות רטיבות מעל הפנלים יכול להיות כי המקור הוא מתחת לריצוף. גם כאן אינכם יכולים להשאיר את המצב כמו שהוא כי הוא יכול גם לצאת משליטה בשלב כזה או אחר. ישנה חובה להתמודד עם המצב במהירות על מנת שתוכלו להחזיר את השליטה אליכם. יש כאלה שירצו להתמודד עם הרטיבות בשלבים מתקדמים יותר, אך בשלבים מתקדמים המצב עלול להיות חמור.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה