איך מוצאים מלונות זולים בחו"ל? כל הסודות למציאת מלון טוב ומשתלם

איך מוצאים מלונות זולים בחו"ל? כל הסודות למציאת מלון טוב ומשתלם

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לדאוג לו כאשר מתכננים חופשה בחו"ל הוא המקום שבו תשהו. כל אדם מחפש את בית המלון האידיאלי עבורו ועבור כל אדם שיוצא עימו לחופשה, ביעד שבו הוא עתיד לנפוש. יחד עם זאת, לא מעט אנשים מחפשים מלון שמצד אחד יהיה אטרקטיבי ויתאים לצרכים שלהם ומצד שני יעלה לכם הכי זול שאפשר. חשוב שתדעו שלכל בית מלון בעולם כמעט יש אתר אינטרנט משלו. טרם אתם סוגרים מלון כלשהו חשוב מאוד להיכנס לאתר האינטרנט שלו, להתרשם מהמלון, לראות מה הוא מציע וכמובן להשוות מחירים. אם החלטתם ללכת על איסלה מוחרס כיעד הבא שלכם חופשה, אל תסגרו מלון לפני שתבדקו היטב איזה מלון יתאים לכם ביותר מכל בחינה לרבות מבחינה כלכלית.

כיצד תמצאו בית מלון לחופשה שישתלם לכם?

אתם בוודאי מכירים אתרים שונים שמהווים אתרי הזמנות אשר מרכזים תחתם את מרבית בתי המלון ולעיתים גם דירות אירוח ביעדים כאלה ואחרים לרבות המחיר שלהם. אתם יכולים להתרשם מכל הפרטים והשירותים של המלונות השונים באתרים הללו ואף לקרוא המלצות של גולשים אחרים ולהזמין דרך האתרים המדוברים בצורה ישירה את החדר במלון המבוקש לכם. מעבר לכך, ניתן להשוות ולהזמין מלונות גם באתרי מאסף שהם אתרים שסורקים תוצאות בהתאם להגדרות שהגדרת מראש ומשווים הצעות מחיר של אתרי ההזמנות הקיימים בעולם. כדאי מאוד להיעזר באתרים הללו טרם בוחרים במלון לשהות בו ביעד שבו בחרתם לנפוש.

מה הכי חשוב לבדוק כאשר מחפשים מלון?

הפרמטר החשוב ביותר שיש להתחשב בו בעולם האינטרנט טרם מדברים על המחיר הוא הרמה של המלון. נושא דירוג המלון הוא ללא ספק נושא חשוב מאוד לצורך קביעת האיכות של המלון, החדרים שבו, המיקום שלו והשירות שהוא מציע. בראש עמוד תוצאות בכל אחד מאתרי ההזמנות לאחר שהגדרת את יעד הנסיעה, חשוב מאוד לבחור את פרמטר דרוג האורחים ולבדוק כיצד דורג המלון. דרוג האורחים מהווה ללא ספק את הפרמטר החשוב ביותר לבדיקה שכן הוא יציף עבורכם את כל מה שטוב ורע במלון ואלה ללא ספק דברים שחשוב מאוד שתיקחו בחשבון טרם אתם מזמינים חדר במלון כלשהו.

כמובן שמעבר לפרמטר דירוג אורחים, יש לשים דגש על פרמטר מחיר אשר מדרג את הצעות המחיר מהזול ביותר ליקר, כך שתהיה לכם אפשרות לשלוט במחיר הרלוונטי לכם בהתאם לתקציב העומד על הפרק.

כיצד אפשר להוזיל מחיר חדר במלון?

הנה כמה טריקים שיאפשרו לכם להוזיל את מחיר החדר במלון: ראשית כל, חשוב לדעת כי מחירי החדרים נוטים לרדת בעשרת הימים האחרונים טרם מועד האירוע ועל כן, עליכם לבדוק האם המלון נוקט בשיטת הוזלת מחירים ברגע האחרון או לא. אם הוא אכן עושה את זה, שווה לכם להמתין לרגע האחרון.

חשוב מאוד לבדוק האם האירוח במלון כולל גם ארוחת בוקר והאם עלולים להיות חיובים נוספים כגון: מיסים. עליכם לבדוק מהי העלות של ארוחת הבוקר והאם היא משתלמת לכם.

רוב המלונות שיציעו לכם מחיר כולל דמי ביטול, יהיו יותר זולים ממלונות ללא דמי ביטול.

חשוב לדעת כי גם המיקום חוסך כסף. ככל שמדובר על מלון אשר קרוב למרכז העיר ולאטרקציות שבה, הוא יגבה לרוב מחיר גבוה יותר מהנופשים בו מאשר מלון שיותר מרוחק ממרכז העיר ומכל האטרקציות השונות ועל כן, חשוב מאוד לבדוק איזה בית מלון מרכזי יותר ואיזה פחות.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה