איך לתכנן יום הולדת יוצאת דופן?

איך לתכנן יום הולדת יוצאת דופן?

בכל שנה מגיע התאריך שבו יש לילד שלנו יום הולדת ואנו מחפשים לתכנן עבורו אירוע יום הולדת מיוחד שעדיין לא עשיתם. כבר הזמנתם את כל החברים אליכם הביתה בשנה שעברה, כבר הזמנתם קוסם, ליצנית ועוד אטרקציות נהדרות שניתן לבצע בבית, אך השנה בא לכם לגוון. יצאנו לבדוק מה יש לפורטל קרמל להציע ומצאנו פעילויות סופר מגניבות שעליהן נדבר בכתבה הבאה.

מיהם מפעילי היום הולדת שהכי מומלצים כיום?

אז אם בשנה הזו החלטתם שיום ההולדת תהיה בביתכם, דעו שיש כיום הפעלות מצוינות וייחודיות המתבצעות בעזרת מפעילים מומלצים לחגיגות יום הולדת. ניתן להביא אל ביתכם מתנפחים במחירים נמוכים, ניתן להזמין חדר בריחה אל ביתכם או אדם שמגדל חיות ומביא את פינת הליטוף ישירות אל ביתכם. מגוון האפשרויות כיום הוא רחב מאוד ויש המון מפעילים מצוינים שיהפכו את יום ההולדת למיוחדת, איכותית ומעניינת לילדים.

אם מדובר על יום הולדת שבה יהיו רק בנות, אפשר בהחלט להביא מפעילה שתלמד את הבנות טיפוח ויופי או להזמין סדנת תכשיטים שכל ילדה תצא עם תכשיט מיוחד שהכינה בעצמה. אם מדובר בבנים או בקהל ילדים מעורב בנים ובנות, תוכלו להביא סדנת צילום שתלמד את הילדים איך לצלם סלפי איכותי וכדומה. מגוון האטרקציות הוא רחב והן מותאמות לשנת 2021 ולמה שילדים וילדות אוהבים.

הפעלות מצוינות ליום הולדת מחוץ לבית

אז דיברנו על הפעלות יום הולדת ייחודיות שניתן לעשות בבית, כעת נעבור לנישה אחרת המביאה אתכם כקבוצה לאטרקציות חיצוניות. אחת האטרקציות שהכי אהובות כיום על ילדים והיא נחשבת ליחסית חדשה בנוף היא לייזר טאג. הדור שלנו ההורים ודאי מכיר את הגרסה הקצת יותר מכאיבה של כדורי הצבע. כאן מדובר על משחק דומה במהות שלו, רק שבמקום כדורי צבע משתמשים ברובה שממנו יוצאת קרן אינפרא אדומה. הקרן אינה מכאיבה ולכן היא הופכת את המשחק לאטרקטיבי מאוד בקרב ילדים, נוער ומבוגרים. המשחק הוא לרוב קבוצה נגד קבוצה ויש מגוון משחקים שנערכים באמצעות מדריך. אם בא לכם יום הולדת סופר מיוחדת, זה ללא ספק המקום לעשות זאת.

איי ג'אמפ ליום הולדת

ילדים אוהבים להוציא אנרגיה והכי כיף להוציא אותה כאשר קופצים. מתחמי איי ג'אמפ בארץ מציעים לילדים וקבוצות חוויית קפיצה לא פחות ממושלמת. הייחודיות של המקפצות במתחמים אלו הם מרחב התנועה שיש לילדים. לא מדובר במתנפחים, אלא במתחם ענק שכל הרצפה בו היא למעשה טרמפולינות המחולקות לריבועים ריבועים המחוברים בניהם.

לסיכום, לא משנה אם בחרתם לערוך יום הולדת לילדיכם בתוך הבית או מחוץ לבית, חשוב שתדעו שיש כיום המון אפשרויות מעולות גם בפנים וגם בחוץ. פורטל קרמל סוקר את כל האטרקציות והפעילויות שקיימות ואתם צריכים רק לבחור מהרשימה.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה