איך לעצב את המשרד שישדר אווירה כיפית 

איך לעצב את המשרד שישדר אווירה כיפית 

עיצוב הפנים של אזור העבודה הוא חלק הכרחי ובלתי נפרד בהתפתחות עסקית של ארגון או חברה. רבה בעלי חברות שהם בעלי משרדים, פונים אל משרד אדריכלים, על מנת לרענן ולחדש מדי תקופה את סביבת העבודה. כאשר המשרד הוא נוח ובעל נראות אסתטית, גם התפוקה של העובדים תהיה גבוהה יותר. המשרד הוא הבית השני של העובדים ועליו להיות נוח לעבודה בת שעות רבות. יש לעצב את המשרד לפי אופי העבודה: משרד רואי חשבון יהיה שונה בעיצוב של משרד פרסום או יח"צ, זו הסיבה שאדריכל פנים, ישאל את השאלות הנחוצות, לפני שיתחיל בתכנון וסקיצה של עיצוב פנים של משרדים. יש להתאים את אזור העבודה לצרכיהם האישיים של העובדים. יש לשים לב אילו נקודות יש להעצים בעסק, שהחברה או הארגון, מעוניינים להדגיש בפני הלקוחות, כך שניתן יהי לשרת אותם על הצד בטוב ביותר. 

מה החברה או הארגון מעוניינים לשדר בעיצוב המשרד? 

ביטחון, יושרה, ביתיות, אמינות הם חלק מהחזון שהחברה או הארגון, מעוניינים לשדר ללקוחותיהם. זו הסיבה שבחירת הצבעים של עיצוב המשרד, היא נדבך חשוב. צבעים רכים, או צבעים חזקים יותר. יש לציין, כי ריבוי צבעים, יקנה תחושה של בלבול ואת זה ידגיש באוזניכם כל משרד אדריכלים מנוסה. יש לשים לב גם לפרטים הקטנים, אשר יעניקו תשומת לב ויש ליצור מן סוג של הרמוניה בין כל הפריטים, למשל בחירת ריהוט בגווני הקירות, בחירת חומרי הגלם ועוד. חשוב לנצל כמה שיותר את חללי המשרד וליצור תחושה של חללים פתוחים ונוחים, למשל מעברים שיהיו נוחים לגישה, ארונות מעוצבים אשר בהם ניתן לאחסן את קלסרים ותיקים ועוד. הסדר והתכנון חשוב בתכנון ועיצוב של משרד. 

הקשרים של משרד אדריכלים יסייע לבעלי החבר והמשרד לרכישה מושכלת 

יש לציין, כי לאדריכלים יש קשרים עם ספקים רבים בתחומים שונים ותוכלו לזכות בהנחה משמעותית כאשר תרכשו למשל ריהוט משרדי ארגונומי, שיגרום לעובדים לישיבה ממושכת ונוחה מול המחשב למשך שעות רבות. חשוב להתייעץ עם משרד אדריכלים מוכר וותיק, לראות  עבודות קודמות, לקבל המלצות מלקוחות, לשאול ולהבין. במשרדי הי-טק, למשל, יש לשלב בעיצוב טכנולוגיה  רבה וריהוט אשר ידגיש את אופי העבודה במשרד. במשרדי  עורכי-דין ורואי חשבון, יש הדגיש סולידיות ויוקרה גם יחד. 

מה כוללת תכנית של עיצוב פנים של משרדים? 

יש לדעת, כי עיצוב ותכנון פנים של משרדים, כולל תכניות שונות, החל מתכנון המבנה, תכנון מערכות החשמל ושל מערך הרצפה, התקרה וקירות המשרד. יש לבחור חומרי גלם איכותיים אשר יישארו לטווח ארוך וכן, לבחור גופי תאורה אשר ישרתו את אופי המשרד. עיצוב החללים ושדרוגם, יכול לשדרג פלאים את סביבת העובדים. בנושא זה, מתמחה משרד אדריכלים.  יש לתכנן את החללים הנוספים במשרד, כגון: חדר הישיבות, חדרי מנהלים, עמדת הקבלה ואת לובי הכניסה למשרד שיהיה נוח וישרת את הלקוחות המגיעים למשרד. המפתח להשגת התוצאה המבוקשת, מחייב בחירה מושכלת של משרד מעצבי פנים ואדריכלים. ולכן יש לבחור משרד, בעל הקריטריונים של וותק, המלצות של משרדים אחרים, חוות דעת חיוביות ואז לבחור במשרד שנראה לכם כמי שיכול לענות על הצרכים שלכם בעיצוב פנים ותכנון נכון של משרדכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה