איך לסדר פרחים לאירוע

איך לסדר פרחים לאירוע

אומרים שהרומנטיקה מתה ובהרבה מובנים, זה כנראה נכון. אבל גם בעולם הציני ומלא הסחות הדעת שבו אנו חיים, קשה שלא להיות מוקסמים מפרחים. זרי פרחים המעוצבים בצורה חכמה מוסיפים המון לאווירה בכל אירוע ועם קצת סבלנות ומוכנות להשקיע, ניתן להגיע לתוצאות מרשימות מאוד ולהפיח חיים בכל אירוע שאנו מתכננים.

למראה עז ומלא חיים

האביב כבר ממש בפתח ומביא אתו צבעים מלאי חיות. לאירועים משמחים רבים ובעיקר לחתונות, זהו הזמן המושלם להכניס אל האירוע זרי פרחים בצבעי העונה שיביאו את רוח ההתחדשות אל הרגעים המשמעותיים ביותר בחיים.

  • שימוש בעלים ירוקים רבים, יהוו רקע שייצור קונטרסט לפרחים הצבעוניים שלך. מומלץ ליצור ביניהם הפרשי גובה כך שיקיפו את הפרחים, ידגישו אותם ויעניקו להם יציבות.
  • פרחי אביב ססגוניים כמו לבנדר, סייפנים וכלניות מתורבתות ישתלבו נהדר בגוונים הירוקים ויביאו את גווני וניחוחות האביב לאירוע שלך, שזורים בזרי פרחים יפהפיים.

טיפול בפרחים

  • לפני מיקום הפרחים בסידור, יש לטפל היטב בגבעולים. לאחר גיזום הגבעולים לגובה המתאים, ניקח פטיש קטן ונכה לאורך הגבעול בעדינות על מנת לרכך ו"לפתוח" אותו. כך אנו מאפשרים למים נוספים להיכנס פנימה ולהזין את הפרחים.
  • לאחר מכן, חשוב לנקות את הפרחים מגורמים לא רצויים. יש לגזום עלים וענפים מיותרים ולהשאיר בדיוק את מה שנדרש לנו עבור הסידור. עלים במיקום נמוך על הגבעול הטבולים במים עשויים לגרום לריקבון ולקצר את חיי הסידור ולכן חשוב להסיר אותם.
  • לאחר סידור הפרחים, מומלץ להחליף את המים. כדי להאריך את חייהם של זרי פרחים, מומלץ להחזיק אותם בקירור ולפני הצבתם, להוסיף חצי כפית סוכר אל המים.

חלוקה מסודרת

על מנת לארגן את הסידור באופן יעיל, ניתן לחלק את חלל האגרטל בצורה מושכלת על ידי שימוש בסרט דביק. מדביקים רצועות בשתי וערב על פתח האגרטל עד שנוצרת חלוקה לריבועים שווים. על בסיס הריבועים האלו ניתן להתחיל למקם עלים ירוקים ופרחים בגבהים שונים ומיקומים שונים וללמוד תוך כדי עשייה היכן נכון למקם כל פריט. לאחר שמצאנו את הסידור הנכון, ניתן להסיר את הסרט הדביק. זוהי שיטה נוחה וחכמה לעיצוב זרי פרחים באופן מדויק.

התאמת הסידור לאירוע

בין אם מדובר באירוע רומנטי, באווירה מוקפדת יותר ואפילו באווירה חמורת סבר כמו טקס דתי או בהתכנסות אבלים, חשוב שנגלה ערנות ורגישות לכך. השימוש בסכמת צבעים נכונה ובטכניקת הסידור תוכל לקבוע בצורה משמעותית את האווירה בחדר. זרי פרחים בעיצוב מכונס ומוקפד יותר, עם צבעים שקטים ומעודנים, ייצרו אווירה רשמית בעוד שסידורים עזים, פתוחים וא-סימטריים, עם צבעים חזקים כמו אדום, כתום וסגול, יהיו עליזים יותר. כך, הסידור הנכון יוכל להשרות תחושת מרגיעה ומותאמת מיד עם הכניסה לחלל ולשמש כאלמנט עיצובי בעל חשיבות בכל אירוע.

צילום: freepik  

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה