איך להישאר בכושר כשלא יוצאים מהבית?

איך להישאר בכושר כשלא יוצאים מהבית?

מגפת הקורונה שינתה את העולם, אך היא גם שינתה בין היתר את החיים של כולנו. לא מעט אנשים שנשארו בבית זמן רב ניסו לחשוב איך להישאר בכושר. הרי זוהי יכולה להיות משימה מאתגרת במיוחד, בטח כאשר הבית לא מיועד לאימוני כושר. אז לפני שאתם מרימים ידיים או מוותרים על האפשרות הזאת, יש לנו כמה טיפים עבורכם. יכול להיות כי תמצאו את הטיפ האידיאלי עבורכם, כזה שיאפשר לכם לשמור על כושר מבלי שתצאו מהבית.

לא מורידים את הרגל מהגז

אחת מהטעויות הכי נפוצות היא פשוט להוריד את הרגל מהגז. כלומר לתת לזמן לעשות את שלו, ולאפשר לעצמכם קצת זמן למנוחה. מנוחה היא מעולה, אך היא יכולה להגיע ביחד עם שמירה על כושר. אין סיבה שתוותרו על האימונים רק בגלל שאתם רוצים לתת לעצמכם קצת מנוחה. אם אתם מורידים את הרגל מהגז, יהיה לכם מאוד קשה לשמור על הכושר בבית. מהר מאוד אפשר להתמכר לכל הטוב ולנוח הרבה שתקבלו בבית עצמו.

בונים תוכנית אימונים ייעודית

אולי זה יפתיע אתכם לשמוע, אך קיימות תוכניות אימון שונות אשר מיועדות לאימון מהבית. לא מעט מהרהיטים ומהחפצים השונים בתוך הבית יכולים להיות מעולים לאימון אפקטיבי. יש כאלה שאפילו מגדילים לעשות ומזמינים לעצמם מכשיר כושר ביתי. ברגע שאתם בונים לעצמכם תוכנית אימונים ייעודית מהבית תוכלו לראות תוצאות מעולות. כמו שיש לכם תוכנית אימונים לאימונים בחדר כושר, כך אמורה להיות לכם תוכנית לעבודה מהבית. זה בידיים שלכם להוציא את הטוב ביותר מהבית שלכם, ותוכלו להוציא ממנו לא מעט.

קובעים ימים קבועים לאימונים

אל תצפו שבכל פעם שיתחשק לכם להתאמן, פשוט תתחילו להתאמן ללא כל התראה מוקדמת. נדיר מאוד לשמוע על כאלה שמעדיפים להתאמן על פני כל פעולה אחרת שאפשר לבצע בבית. אז מה אנו מציעים לכם לעשות? פשוט לקבוע לעצמכם ימים ושעות מוגדרות מראש לאימונים. ימים ושעות שמבחינתכם הם ברזל, ואינכם יכולים לוותר על אימון בימים הללו. אם תיישמו את הטיפ הזה, תוכלו למצוא את עצמכם עולים במהירות על דרך המלך. אומנם לשמור על כושר מבלי לצאת מהבית זה מאתגר, אך זה לגמרי אפשרי. באמצעות מכשיר כושר ביתי או כל רהיט אחר שיש לכם בהישג יד בתוך הבית.

עובדים ביחד עם מאמן כושר

זה שאתם נמצאים בבית, זה לא אומר שאינכם יכולים לעבוד עם מאמן כושר. על מנת לבצע חיטוב מהיר יהיה עליכם להתייעץ כל הזמן עם איש מקצוע רלוונטי. מהסיבה הזאת בדיוק אנו מציעים לכם לעבוד בצמוד למאמן כושר שידרבן אתכם להתאמן. אומנם כל אחד נמצא בבית שלו, אך האימונים יכולים להיות מאוד יעילים. כאלה שתוכלו לראות בעקבותיהם תוצאות מעולות, כאלה שלא חלמתם עליהם. זה בידיים שלכם להוציא את המקסימום ולשמור על כושר גם בבית.

תתאמנו ביחד עם בני משפחה נוספים

מי אמר שאתם לא יכולים להביא לעצמכם שגרה אמיתית של אימונים בתוך הבית? חיטוב מהיר יכול להתבצע על ידי כך שתגייסו לטובת המשימה עוד בני משפחה נוספים. כך תיצרו לעצמכם קבוצה של אימונים, כאשר כל אחד עושה את התרגילים שמתאימים לו. אם אתם תצרו לעצמכם קבוצת אימון בתוך הבית, תוכלו להרוויח מכך לא מעט. פתאום תמצאו את עצמכם במצב שבו השמיים הם הגבול מבחינתכם. תוכלו לשמור על כושר גבוה, אפילו אם אתם לא מתכננים לצאת מהבית. הכל מתחיל ונגמר בהתאם לכוח הרצון שיש לכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה