איך להזמין חבילת ספורט לחו״ל באנגליה

איך להזמין חבילת ספורט לחו״ל באנגליה

בגמר יורו 2020, נבחרת אנגליה שיחקה נגד נבחרת איטליה. האוהדים האנגלים התרגשו כמו שרק אוהדים אנגלים יכולים, ואם הייתם באנגליה באותו הזמן, יכולתם לשמוע אוהדים שרים "Football is coming home!" או בתרגום חופשי – "הכדורגל חוזר הביתה".

הליגה האנגלית נחשבת כיום לליגה הכי טובה בעולם, ומשחקים בה רוב השחקנים המדורגים בטופ 50 העולמי. בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים משלבים צפייה במשחק כדורגל בליגה האנגלית במהלך טיול שלהם לאנגליה.

בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא  איך להזמין חבילת ספורט לאנגליה בצורה חכמה, למשחקים של אילו קבוצות כדאי לקנות כרטיסים, ועוד.   כרטיסים למשחקי כדורגל בלונדון וכן חבילות ספורט תוכלו להזמין באתר: https://sportek.co.il/leagues/לונדון/

איך לבחור חופשת כדורגל?

יש חמישה דברים מרכזיים שצריך לבחון כשקונים חבילות ספורט לליגה האנגלית:

  1. כרטיסי הטיסה – הטיסה תהיה החוויה הפותחת והחוויה הסוגרת של כל החופשה, לכן חשוב לוודא שהכרטיסים שאתם מקבלים הם של חברה טובה ואמינה, במושבים טובים ובשעות שלא תהרוסנה לכם את החופשה.
  2. המלון – כולנו יודעים שיש כל מיני סוגים של מלונות. לפעמים כשקונים חבילות ספורט לאנגליה במחיר זול במיוחד, מגלים שהמחיר הזה התאפשר בגלל שחסכו על המלון שלכם. כשאתם קונים חבילת ספורט, תוודאו שהמלון שלכם הוא נעים ונגיש.
  3. כרטיסי המשחק – כשקונים כרטיסים לכדורגל באנגליה, חושב לוודא שאתם קונים כרטיסים ליציע של הקבוצה שאתם אוהדים, ואם אתם באים רק בשביל החוויה – שאתם לא לבושים בצבעים של הקבוצה היריבה. בנוסף, חשוב לוודא שהמיקום של המושבים באצטדיון יאפשר לכם להנות גם מהצפייה במשחק עצמו תוך כדי ההנאה מחוויית העידוד.
  4. זמינות – לפעמים קורות תקלות, ולפעמים קורים דברים בלתי מתוכננים. קנו חבילות ספורט לאנגליה רק מחברה שתהיה זמינה עבורכם כשתהיו בחוץ לארץ, ותוכל לעזור לכם אם משהו משתבש.
  5. אמינות – כרטיסים לליגה האנגלית קונים אך ורק מחברה אמינה. חפשו המלצות וחוות דעת של לקוחות באינטרנט על החברה שאתם קונים ממנה את כרטיסים למשחקים, או חבילות ספורט.

איזה קבוצות שווה לראות בליגה האנגלית?

  • מנצ'סטר סיטי

הקבוצה עם המדים התכולים ממנצ'סטר היא קבוצה שנחשבת אחת הטובות בעולם כבר שנים. את הקבוצה קנו בעלים עשירים במיוחד לפני כמה שנים, והם לא חוסכים בכסף ואמצעים כדי להפוך את חווית הצפייה במשחקים של הקבוצה לאירוע שאין שני לו.

על הדשא באצטדיון איתיחאד, האצטדיון הביתי של מנצ'סטר סיטי, תוכלו לראות שחקנים כמו קווין דה בראונה וג'ק גרליש.

  • צ'לסי

צ'לסי היא הקבוצה הבכירה כיום בלונדון, בירת אנגליה. גם כאן, לקבוצה יש בעלים עשיר מאוד שמאמין ביכולות של המועדון. ארון הגביעים של צ'לסי הוא אחד העמוסים בליגה. במדי ה'בלוז' תוכלו לראות את רומלו לוקאקו ומייסון מאונט.

סיכום

לסיכום, חבילת ספורט לאנגליה תאפשר לכם להנות מחופשה מהנה וזיכרונות בלתי נשכחים. כשמזמינים חבילת ספורט לחו"ל, חשוב לוודא שאתם מקבלים מוצר איכותי כדי להנות מהחוויה האולטימטיבית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה