איך לבחור מצלמות אבטחה לעסק ראשון לציון

איך לבחור מצלמות אבטחה לעסק ראשון לציון

מצלמות אבטחה הן חלק מציוד כולל שנועד להגן על עסק, מבנה, בית וכל מקום המבקש לתעד את התנועה סביבו ובתוכו. האימפקט המשני שלהן הוא ההרתעה. במצלמות אבטחה ניתן לצפות בכל עת באיכות גבוהה, להקליט, לאסוף ראיות ולשחזר הקלטות קודמות. רבים מהעסקים ברחבי הארץ בכלל, ובראשון לציון בפרט, מתקינים כיום מצלמות אבטחה כדי להרגיש מוגנים ובטוחים יותר. עוד פרטים על כך אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.

איך בוחרים מצלמה לעסק?

מצלמות אבטחה לעסק ולבית הן כבר לא דבר נדיר. אבל בחירה של מצלמת אבטחה, או "מצלמה במעגל סגור", יכולה להיות ענין מבלבל מאוד. זהו שוק עצום כולל מצלמות מסוגים שונים, איכויות וצורות שונות ומגוון הסוגים, הדגמים וההבדלים ביניהם עלולים לגרום ל"כאב ראש" לא קטן, להרבה התלבטויות ואף לקבלת החלטות שגויה.

באופן כללי, מצלמות אבטחה לעסק ראשון לציון נבדלות  זו מזו בשני פרמטרים מרכזיים: הראשון, בחיבור שלהן, שיכול קווי או אלחוטי. השני, בסוג השימוש אליו הן מיועדות, שימוש לפנים העסק או שימוש חיצוני.

לאחר החלוקה הזו יש גם הבדלים באיכות המצלמות ובעדשות שלהן. חשוב להבין את איכות הצילום עוד לפני רכישת המצלמה.

בחירת מצלמת אבטחה לפי סוג החיבור שלה

ההיצע הוא אכן רב ומגוון אך כששואלים מתקינים על איזו מצלמה הם ממליצים, הם לרוב יענו, כזו עם חיבור קווי.

מצלמות אלחוטיות פועלות בטכנולוגיה חדשה המבוססת על WIFI והצילום בהן עלול להשתבש בשל קליטת אינטרנט לא תקינה. בנוסף, איכות התמונה של מצלמה אלחוטית נמוכה יותר מזו של מצלמה קווית.

בחירת מצלמת אבטחה לפי מיקומה

הגנה על העסק היא אחד הדברים החשובים ביותר. עם כל הכבוד למכירות, שיווק ופרסום, אם יפרצו לעסק וייגנב משם ציוד יקר ערך, הנזק עלול להיות אדיר.

בנוסף, בעל העסק צריך לוודא שהעובדים עושים את המוטל עליהם ובפעמים שעליו להיות רחוק, הוא יכול לפקח על הנעשה בו באמצעות המצלמה.

כך שיש יתרונות למצלמה המותקנת בחוץ וכזו המותקנת בפנים. כשמדובר על התקנה בחוץ, יש מספר מקומות מתאימים. אם יש חצר ויש בה ציוד יקר ערך, כדאי שתתוקן בה מצלמה. גם בכניסה לעסק כדאי להתקין מצלמת אבטחה כדי לתעד את הנכנסים והיוצאים. בתוך העסק צריכה להיות מצלמה מעל הקופה וגם מעל הכניסה.

להחלטה איפה ממקמים את המצלמה יש השלכות על סוג המצלמה שבוחרים. כך לדוגמא מצלמת כיפה 360 מעלות הממוקמת במרכז החלל של העסק, יכולה לצלם בכל כיוון.

תכונות נוספות

מצלמות אבטחה יכולות לכלול גם תכונות חכמות שונות, למשל מיקרופונים רגישים, צילום בלילה, זיהוי פנים או אפילו כאלו שיודעות לספר אנשים או רכבים. הכל תלוי מה הצרכים של העסק כדי להגן עליו הכי טוב שאפשר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה