איך לבחור מנשא לתינוק?

איך לבחור מנשא לתינוק?

מנשא לתינוק הוא מוצר נוח ושימושי, אשר יכול להקל על ההורים ובמקרים מסוימים גם להרגיע את התינוק. בכדי ליהנות מכל היתרונות אשר טמונים במנשא וחלילה לא לסכן את התינוק, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את המנשא לתינוק בקפידה. אז במידה גם אתם תרים אחר מנשא לתינוק, להלן מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם בבחירת המנשא האופטימאלי:

  • היכרות מעמיקה עם הסוגים – בטרם בוחרים מנשא לתינוק, ההמלצה היא לערוך היכרות עם כל סוגי המנשאים המוצעים, חומרי הגלם מהם הם עשויים, אופן השימוש ביניהם וההבדלים השונים בין הסוגים השונים.
    בין סוגי המנשאים הנפוצים: מנשא בד, מנשא היברידי, מנשא ילקוט ומנשא בד.
  • תו תקן – יש לוודא כי יש למנשא תקן – זה יכול להיות תקן ישראלי, תקן אירופאי או תקן אמריקאי. חשוב לשים דגש משמעותי על הנושא הזה, מכיוון שתו התקן, יכול להעיד במידה רבה על בטיחות השימוש באותו המנשא
  • גיל ומשקל – יש לדאוג שהמנשא הנבחר אכן מתאים לגיל התינוק ולמשקלו – מומלץ לבחור במנשא אשר יכול לשמש אתכם למשך תקופת זמן ארוכה – ישנם מנשאים אשר יכולים להתאים לתינוקות מגיל מספר חודשים ועד לגיל שנתיים ולעיתים גם יותר.
  • ניסוי ותהייה – ההמלצה היא לנסות את המנשא בפועל ולראות אם הוא אכן נוח ומתאים לתינוק וכמובן, כדאי לבדוק באותו הזמן אם גם לכם, ההורים נוח לשאת את אותו המנשא. אם אתם בוחרים להזמין ברשת האינטרנט, כדאי לראות סרטונים אשר מסבירים ומדגימים איך משתמשים באותו המנשא.
  • מחיר – טווח המחירים של מנשאים לתינוקות הינו גבוה במיוחד ויכול להתחיל בעשרות שקלים ולהגיע למאות ולאלפי שקלים, לכן, גם לתקציב אותו תקצו למטרה תהיה השפעה. כמובן, שכדאי לשים דגש על נושא עלות – תועלת – כידוע, יש סיבות בגינן מנשא אחד עולה 100 ₪ ואחר 900 ₪ וכדאי להבין מהם אותם הפרמטרים אשר משפיעים על המחיר.
  • מותג – בעולם המנשאים לתינוקות פועלים מותגים שונים, חלקם מוכרים יותר וחלקם פחות, חלקם בינלאומיים ואחרים מישראל. כדאי לנסות ולהכיר את המותגים אשר נחשבים לבעלי שם ומוניטין בתחום.

הקפדה על שימוש נכון

אחרי שהשכלתם לבחור את המנשא לתינוק בתבונה, קיימת חשיבות גבוהה שתדאגו להשתמש בו בצורה הנכונה.
ראשית כל, כל מנשא אמור לכלול גם הוראות שימוש – ואם הוא לא כולל הוראות שכאלו, יש לוודא את הנושא הזה במעמד הקנייה.
כאמור, יש לשים דגש משמעותי על גיל התינוק והאם אותו המנשא אכן מתאים לגילאים אלו – יש לקחת בחשבון, כי בגילאים מסוימים יש לשים את התינוק במנח מסוים ובגילאים אחרים לשנות את המנח.
יש לקחת בחשבון, כי שימוש לא נכון במנשא, עלול במקרים קיצוניים לסכן את התינוק ולכן, חשוב לשים דגש משמעותי על הנושא הזה.

מעוניינים במנשא לתינוק? לרכישה לחצו כאן: https://www.boojolino.co.il/category/מנשאים

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה