איך לבדל את עצמך בעיני לקוחותיך דרך בניית קישורים ופרסום כתבות יח"צ

איך לבדל את עצמך בעיני לקוחותיך דרך בניית קישורים ופרסום כתבות יח"צ

יש אנשים החושבים שהדרך לפסגה רוויה באתגרים, אז אין בכלל מה לנסות. שהרי, אם יש אינספור בתי עסק מוצלחים וטובים, ולכולם מגיע מקום בפסגה – איך יכול להיות שכולם יהיו במקום הראשון בגוגל? ובכן, זו לא בדיוק שאלה של מי הכי טוב, אלא של מי הכי טוב ויודע להסביר זאת הכי טוב. כך שיש שני ממדים שאנחנו יכולים לפעול בהם. כתבה זו תסביר כיצד נוכל להסביר הכי טוב, את מה שאנחנו עושים הכי טוב.

איך למצוא, לאתר ולהקרין את נקודת הייחוד שלך?

אבל רגע, אנחנו רותמים כאן את הכרכרה לפני שמצאנו סוסים. לא צריך לרוץ בראש. כי בסופו של דבר, כמו שאמרנו בפסקה הראשונה לכתבה: כל אחד יכול להיות במקום הראשון בגוגל. אם כולם מפרסמים מאמרים, ועושים תהליך של בניית קישורים – מה יבדיל בין כל האנשים? ובכן, יש שני דברים שאנחנו יכולים לחשוב עליהם:

  1. נקודת הייחוד האינדיבידואלית שלך
  2. הדרך בה נבחר לבטא אותה

ואנחנו נסביר למה הכוונה. ראשית, יש לזכור, שכיום יש שירותי AI (אינטליגנציה "מלאכותית") שיודעים לייצר מאמרים. תאורטית, אנחנו יכולים להגשים אינספור כתבות תוכן בכמה רגעים. בייחוד אם שירותי ה-AI האלו יגיע לשפה העברית. ומשם, אנחנו פשוט יכולים לשגר את הכתבות לכל מיני אתרים ידועים בארץ ובעולם, לשלם קצת כסף ולתת ללקוחות לנהור אלינו. אך אם כולם יכולים לעשות את זה, וכולם עושים את זה – מה מבדל אותנו? מה מבדיל בין רשומה אחת בגוגל לרשומה אחרת? כאמור, נקודת הייחוד שלנו.

איך לפרסם כתבות יח"צ לבניית מוניטין ברשת?

כשאנחנו מדברים על פרסום כתבות יח"צ, אנחנו לא מדברים על "לעבוד על האלגוריתם", או אפילו על הקורא. אנחנו מדברים על בניית המלצה. אנחנו ממליצים. ומה מכילה המלצה? דעה כנה, חסרונות ויתרונות. אם נשאל חבר מה הוא חושב על מקום מסוים, הוא יכול להגיד את דעתו הכנה. והדעה שלו יכולה להשפיע עלינו אם היא מנוסחת בצורה משכנעת ואם היא מביעה באופן כנה את הפרספקטיבה האמיתית שלו. וגם, אם אנחנו כמובן מסכימים עם הפרספקטיבה שלו. אם מדובר בחבר שיש לו טעמים אחרים לחלוטין משלנו, או שהדרך דרכה מסתכל על העולם לא בדיוק תואמת את שלנו – יכול להיות שגם פרספקטיבה אותנטית (לו) ומנוסחת היטב לא תשנה לנו.

איך לבנות קישורים נכנסים מאתרים חזקים וממליצים?

כך שאנחנו רוצים לשמוע המלצות מאנשים שמבינים עניין (מבחינתנו), שמשתפים את הפרספקטיבה הכנה שלהם ועושים זאת היטב. אינטליגנציה מלאכותית לא תעשה זאת. חבר כן. מנטור כן. בעל מקצוע מוביל דעה בתחומו כן (אם כך יבחר).  על כן, כשאנחנו מפרסמים כתבות יח"צ, אנחנו בעצם נכנסים לנעליים של המנטורים, מובילי הדעה והחברים של הלקוחות הפוטנציאליים שלהם. ואנחנו מספרים להם מה מבדל אותנו. ואז אנחנו שמים את ההמלצות הללו במקומות בהם הם יכולים להיתקל בהן, ולאפשר להם למצוא אותנו דרכן.

וזה יוצר שני אפקטים:

ראשית, גוגל מזהה שיש מקומות "שממליצים" על אתר העסק שלנו. זה פועל באופן דומה למאמר, שיש בו אזכורים. ככל שיש מאמר שיותר מאמרים אחרים מאזכרים אליו (בייחוד אם הם כשלעצמם מאמרים מאוזכרים/מכובדים ביותר),  כך יש לו יותר "תוקף", בקהילה המדעית. כי אנשים מתקפים אותו יותר בדעתם. באופן דומה יחסית, ניתן להגיד שגוגל מקדם את הרשומות המופיעות במנוע החיפוש.

שנית, אנשים מקבלים חוות דעת ברורה, צלולה ופשוטה שיכולה לעזור להם להבין מה עסק מסוים עושה הכי טוב. לא מה המחירים הכי טובים, לא מה הכי קרוב – אלא מהי הנקודה המבדלת שמעוררת בהם השראה ומאפשרת להם לדעת שזה בית העסק עבורם.

 

למידע נוסף על קישורים כנסו לכתובת
https://link4web.co.il

 

קרדיט לתמונה: Depositphotos

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה