איך בוחרים ארנק לגבר?

איך בוחרים ארנק לגבר?

שהכסף לא ייפול מהכיסים
כסף בסופו של דבר מניע את העולם ולכן, זה לא כל כך מפתיע שהוא מפוזר אצל כולנו בבתים, בכיסים ובאוטו המשפחתי. ארגון לא נכון של כסף מזומן, יכול לא פעם להביא לבזבוז כספים של ממש. המשפט "דין פרוטה כדין מאה", מציע לנו להבין את המשמעות של הכספים שמסתובבים לנו בבית – שמירה נכונה עליהם, יכולה לחסוך הרבה בלגן וכאב ראש. דרך מצוינת לשמור על הכסף שלנו בצורה טובה ונוחה היא ללא ספק פשוט לקנות ארנק. בעולם של ימינו ניתן למצוא מבחר אדיר של ארנקים בשלל סגנונות, גדלים ועיצובים שיכולים לתת מענה לכל צורך. בשביל לעזור לכם למצוא את הארנק המושלם לגבר, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שאולי יתנו לכם השראה. בהצלחה!

האתר נכתב בשיתוף עם "עדן ארנקים", חנות הארנקים האינטרנטית הגדולה יותר בישראל. מוזמנים להתרשם מהם בקישור הבא – walled.co.il

מה מתוכנן להיות בארנק?
לפני הכל – חשוב שתחשבו על מה אתם מתכננים בכלל לשים בארנק. האם אתם אוהבים להיסחב עם הרבה מטבעות, שטרות וכרטיסי אשראי, מבחר כרטיסים שימושיים או אפילו מסמכים? בשביל למצוא את הארנק המושלם חשוב להבין מה המבנה האידיאלי שלו בהתאם לצורך. ישנם ארנקים עם תא למטבעות קטנים, ארנק לכרטיסי אשראי ייעודי ואפילו ארנקי ענק שיכולים לעזור לכם לשמור על טפסים חשובים קרוב אליכם בכל מקום.

האם הארנק צריך להיכנס לכיס?
בהמשך להתלבטות הפרקטית, חשוב להבין באיזה אופן עתיד להתבצע שימוש בארנק. האם אתם מתכננים להכניס אותו לכיס? אולי לסחוב אותו בתיק? בהתאם לכך תוכלו להבין מה הגודל של הארנק האידיאלי עבורכם. גברים רבים מעדיפים ארנקים דקיקים שיוכלו להיכנס ממש לכיס הקדמי האחורי בקלות ובנוחות. עם זאת, ישנם גברים רבים אחרים שיעדיפו ארנק גדול שיאפשר להם להכניס מבחר של כרטיסים, מסמכים וכספים.

מה הסגנון האופנתי של הגבר שעתיד לבצע בו שימוש?
אחרי שגיבשתם תמונה של הצורה והגודל של הארנק האידיאלי, הגיע הזמן לחשוב על הסגנון האופנתי הראוי. האם אתם אוהבים לשמור על מראה אלגנטי ופשוט? אולי אתם אוהבים סגנון מעט יותר רועש? בתכלס, הכל תלוי בכם. תוכלו ללכת על ארנק עור איכותי, ארנק בד ואפילו – ארנק שעיצבתם לגמרי לבד. מגניב, לא?

איפה אפשר בכלל למצוא ארנק אופנתי?
האמת היא שרכישה של ארנק אופנתי היא כיום לא יותר מידי מסובכת. כיום, תוכלו להנות ממגוון אדיר של ארנקים במבחר חנויות וכמובן גם ברחבי האינטרנט. התלבטו בין האפשרויות השונות, תתייעצו עם אנשים הקרובים אליכם ולבסוף – תמצאו את הארנק המושלם. שיהיה לכם המון בהצלחה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה