איך אפשר לשפר את הביצועים והתוצאות של אתר האינטרנט שלכם?

איך אפשר לשפר את הביצועים והתוצאות של אתר האינטרנט שלכם?

אסף ברון, מומחה לשיווק והבעלים של סטודיו השייק משתף בדרכים בהן נוכל לשפר ולשדרג בקלות כל אתר אינטרנט, גם מבחינת קידום וגם מבחינת מהירות.

אסף ברון משתתף בתוכנית השיווק והאסטרטגיה של ישראל ברדיו החברתי הראשון, בצילום סלפי.

אסף ברון המנכ"ל והבעלים של חברת סטודיו השייק – מומחים ליצירת לידים, בניית אתרים, חנויות אונליין וכל מה שקשור לשיווק דיגיטלי שמסייע לעסקים קטנים להגדיל את קהל הלקוחות ולמנף את העסק שלהם דרך שיווק.

ברון משתף בדרכים קלות שיעזרו לכל אתר להיות נגיש וידידותי יותר למשתמש – דבר ראשון זה מהירות האתר, גולש שהוא לקוח פוטנציאלי נכנס לאתר, אסור לתת לו לחכות, האתר צריך להיטען במהירות והעמוד צריך להיות מוצג לגולש כמה שיותר מהר.

טיפ ראשון זה לבחור מההתחלה חברת אחסון טובה, לבחון, לקבל המלצות ולהבין איזה כלים מקבלים שיכולים לסייע לשיפור מהירות האתר.

טיפ שני זה לעבור ולבצע אופטימיזציה לאתר – ניתוח כולל של כל האתר. בדרך כלל מגלים תמונות כבדות, שימוש לא נכון בקוד ועוד. חשוב לדאוג שהתמונות לא יעלו על 100-200 קילובייט, לנסות כמה שיותר קטן, וזאת מבלי לגרוע באיכות התמונות,ולהגדיר במערכת שימוש נכון בגדלי תמונות. בדרך כלל כדאי לפנות לנותני שירות כזה.

טיפ אחרון זה שימוש ב'זיכרון מטמון'. לדפדפנים עצמם – גם במובייל, גם בדסקטופ – כיום קיימת טכנולוגיה של שימוש במטמון וזה משהו שצריך להפעיל אותו. לפעמים זה ברמת האחסון, לפעמים זה ברמת האתר. כאשר הגולש נכנס לאתר, זיכרון מטמון מוריד את הקבצים הקבועים שנטענים בכל טעינה של דף בתוך האתר לתוך אותו מכשיר (למחשב או למובייל), זה מסייע לטעינה בפעמים הבאות. זה מקצר את זמן הטעינה כך כל חוויית הגלישה הרבה יותר מהירה והרבה יותר טובה.

דבר שני שחשוב לדאוג לו לפי אסף ברון זה עולם הקידום האורגני.

ברון מדגיש את החשיבות לקשרים אישיים/עסקיים. ליצור קשר עם קולגות, מתוך זה אפשר לבנות פרופיל קישורים, שמורכב מקישורים שנכנסים לאתר, שיוצאים מהאתר וקישורים פנימיים. לכן יצירת פרופיל קישורים מגוון זה משהו שבראש ובראשונה חשוב לעשות.

יש לדאוג לתיאורים של תמונות, של קישורים, למבנה היררכי של כותרות, ולשמור על יחס מילות מפתח/טקסט בביטויים שמקודמים בדף וכמו שצוין קודם גם מהירות האתר משפיעה על הקידום שלו.

דרך נוספת היא התגיות. מה זה תגיות? גוגל מציג את התוצאות חיפוש המורכבות מכותרת של הדף באתר וממטה-כותרת או מטה תיאור. אז כדאי לכל עמוד באתר לערוך ולשחק עם הכותרות וגם עם התיאורים. להתאים כמה שיותר לגולש, וכמובן להשתמש במספר הביטויים הנכונים שהגולש מחפש. ובכלליות, הנראות של איך שהדף בחיפוש בגוגל, זה אחד הדברים המאוד מאוד חשובים מבחינת הקידום עצמו.

אם אתם תושבי העיר חדרה והצפון, בעלי אתר אינטרנט שמעוניינים לשמוע על דרכים לשיפור התוצאות בשיווק שלכם. אסף מזמין את קוראי הכתבה לשלוח הודעה דרך האתר ולקבל שיחת ייעוץ ובה מומחה מטעם סטודיו השייק ישמח להראות לכם איך לייצר מהלכים אסטרטגים בשיווק, בפרסום, בשיפור מהירות הטעינה של האתרים שלכם,  או בקידום האתרים שלכם https://the-shake.co.il

קרדיט: יח"צ

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה