איטום גגות בחדרה

 איטום גגות בחדרה

אם גם אתם גרים בחדרה וזקוקים לאיטום הגג שלכם אנו שמחים לבשר לכם שהחיפוש שלכם הגיע לקיצו. חברת המשפצים שלי היא הכתובת עבורכם לכל צורכי איטום הגג שלכם בחדרה. בין אם אתם זקוקים לאיטום הגג בבית, בעסק ובכל מבנה אחר, המשפצים שלי כאן לשרות תושבי חדרה.

אחת הסיבות העיקריות לעובדה שהמשפצים שלי הם המשפצים שלכם לאיטום גגות בחדרה, היא הניסיון וההיכרות של החברה עם העיר חדרה, על כל האתגרים שיכולים לעמוד בדרך שלכם לגג אטום באופן מוחלט. כן כי לתושבי חדרה ישנם צרכים מקבילים למאפייני העיר חדרה. כמו למשל כמות הגשמים הגדולה יותר ביחס לדרום הארץ והלחות שמגיע מכיוון הים.

כל אלו מצריכים מענה מותאם באמצעות שימוש בחומרים ושיטות עבודה שיבטיחו איטום מושלם עבור הגג שלכם.

איטום גגות

איטום הוא כינוי כללי לפעולות התקנת מערכת רב שכבתית אשר תפקידה למנוע חדירה של מים ואיטום גגות מתייחס לאיטום הספציפי של חדירת מים דרך הגג. בנוסף לכך איטום גגות בחדרה יכול גם לענות על צרכים כמו איטום מרעש וכל דבר שניתן לספק לגג הגנה מפניו. עד לאחרונה האיטום של גגות במבנים, התבצע בעיקר על ידי פעולה של מריחת זפת על גגות המבנים.

שיטה זו עדיין מיושמת אבל היא מתבצעת בעיקר במבנים ישנים. שיטות איטום חדשניות יותר עושות שימוש ביריעות איטום עם יריעות ביטומניות תעשייתיות. יישום היריעות האלו מתבצע באמצעות הדבקה בעזרת מבער אל תוך שכבת יסוד שנמרחת באופן ישיר על  גג הבטון. בנוסף קיימות יריעות איטום מסוגים שונים כמו יריעות איטום תרמיות, יריעות איטום לרעש ועוד.

איטום באמצעים החדשניים ביותר לאיטום מושלם מפני גשם

חברת המשפצים שלי עושה שימוש אך ורק באמצעים החדשניים ביותר בשוק האיטום. ופועלת מתוך היכרות מלאה עם הצרכים ובעיקר האיומים השונים לבריאות הגגות של תושבי חדרה. על מנת לספק הגנה מושלמת מפני הגשם, החברה מתמחה בפתרונות שיוצרים אזור חיץ ואטימה מלאה מפני חדירת מים שיכולים להרוס את הנכס שלכם ולפגוע אנושות בערכו.

פתרונות הכוללים שימוש בחומרים מבודדים שונים, שעוזרים למים להתנדף בחזרה אל האוויר במקום לחלחל אל תוך הקורות והקירות של המבנה.

איטום גגות מפני החום

בשל הקרבה לחוף הים ובשל העלייה המתמדת בטמפרטורות לה אנו עדים בשנים האחרונות.

יש צורך חיוני של תושבי חדרה לאיטום גג שמצליח גם לבודד את החדירה של חום מהגג למבנה כולו. חברת המשפצים שלי מתמחה בהתקנה של יריעות בידוד תרמיות ושימוש בחומרים בעלי תכונות תרמו סטטיות, שמסוגלים לספק לכם את ההגנה המושלמת במהלך חודשי הקיץ החמים.

איטום גגות בחומרים שונים

חברת המשפצים שלי מיומנת בעבודה ושימוש בחומרים שונים לאיטום הגג, שמספקים מענה שונה לכל צרכי האיטום. חומרים הכוללים : סיליקון, לטקס וניל, פולימרים, לטקס אקירילי ועוד. כל החומרים הללו נבדלים במחיר ובייעוד שלהם לאיטום כנגד דרגות שונות של נזקי האקלים ופגמים ידי אדם.

פתרונות איטום גגות באתר המשפצים שלי

באתר המשפצים שלי תוכלו למצוא את כל המידע הנדרש בנוגע לאיטום הגג שלכם. בנוסף לכך אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר באמצעות מערכת שליחת ההודעות, באמצעות הווטצאפ, במייל או בטלפון. ואנו מבטיחים שצוות היועצים שלנו ישמח לענות על כל שאלה בנושא איטום גגות בחדרה ועבודות שיפוץ בחדרה.

חברת המשפצים שלי פועלת בכל איזורי השרון וחדרה בפרט מתוך החזון והרצון לספק את שירותי האיטום הטובים ביותר, לצד השירות האדיב והאמין ביותר ובמחיר השווה ביותר.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה