איזו שמיכה לקנות לתינוק

איזו שמיכה לקנות לתינוק

החורף כבר הגיע ולכם יש תינוק קטנטן בבית שזקוק לחימום איכותי בלילה. השמיכה הדקה שהשתמשתם בה בעונת המעבר כבר אינה מספיקה וכעת יש לכם צורך לקנות שמיכת פוך לתינוק. שמיכות פוך לתינוקות זהו מוצר שיש לקנות בקפידה ולשים לב שהוא מיוצר רק מחומרים איכותיים במיוחד וכי עיצוב השמיכה הוא עיצוב המתאים לתינוקות.

שמיכת פוך לתינוק

כאשר קונים שמיכת פוך לתינוק חשוב לבדוק את החומר בו השמיכה ממולאת. האם זהו חומר סינטטי, דמוי נוצות, או פלומת נוצות אמיתית שעברה תהליכים של ניקוי, חיטוי וייבוש. אם החלטתם לקנות שמיכת פוך עם מילוי פלומה אמיתי הקפידו לקנות רק כזו אשר המילוי שלה עבר תהליכים אלו. הקפדה זו תאפשר לכם לישון בשקט בלילה בידיעה שהתינוק שלכם קיבל את הטוב ביותר.

אם החלטתם לקנות שמיכת פוך שממולאת בחומר מלאכותי מומלץ לרכוש שמיכה עם מילוי של סיבים המצופים בסיליקון. סיבים אלו מאפשרים בידוד טוב יותר ולכן גם חימום טוב יותר, הם רכים וגמישים ומבטיחים כי התחושה שהשמיכה תעניק לתינוק שלכם תהיה תחושה רכה  ומלטפת. היתרון בסיבים אלו הוא שהם עמידים לאורך זמן רב.

מבנה השמיכה

מלבד הבחירה במילוי השמיכה המתאים ביותר לתינוק שלכם, כאשר אתם קונים שמיכת פוך לתינוק מומלץ גם להסתכל על מבנה השמיכה. מלבד הגודל, שכמובן צריך להתאים לגיל התינוק עצמו ולגודל של מיטת התינוק, חשוב לבדוק כי השמיכה בנויה מתיבות, דבר המוביל לכך שתהיה חלוקה שווה יותר של סיבי המילוי לאורך ולרוחב השמיכה.

שמיכות מסוגים אחרים

קיימים גם, כמובן, גם שמיכות אחרות המיועדות לתינוקות מלבד שמיכת פוך. יש אנשים וגם ילדים אשר מעדיפים את התחושה דווקא של בד הפליז הנעים והמלטף. שמיכות פליז יהיו, לרוב, דקות יותר משמיכות פוך ולכן אולי פחות יתאימו לימי החורף הקרים במיוחד, אך עדיין הן נחשבות שמיכות מחממות מאוד. בד הפליז הוא בד שידוע כבד מחמם ומבודד שמתאים מאוד לימי החורף הקרים. אם התינוק שלכם קטן עדיין ואינכם רוצים להניח עליו שמיכת פוך יחסית כבדה אולי תעדיפו לבחור דווקא בשמיכת פליז קלילה יותר אך מחממת.

כאשר אתם קונים שמיכת חורף לתינוק, בין אם זו שמיכת פוך לתינוק או כך שמיכה אחרת, הכי חשוב לקנות שמיכה איכותית מחנות מקצועית המתמחה בתחום. יש מגוון דגמים של שמיכות פוך לתינוק, אך חשוב לבחור שמיכה איכותית בלי נוצות העלולות לדקור וללא סכנת חנק. טרם הקניה מומלץ לבחון לעומק את הכיתוב על אריזת השמיכה ולקרוא על החומר ממנו היא עשויה, על המילוי שלה, על המבנה והגודל. כך תקבלו את ההחלטה הטובה ביותר עבור תינוקכם.

שמיכות לתינוק ולילדים רוכשים רק מרשת ורדינון, הרשת המובילה בארץ לכלי מיטה, מצעים, כריות, מגבות ומגוון מוצרים נוספים לחדרי שינה, לחדרי רחצה ולעיצוב הבית. לרשת ורדינון כ-60 סניפים בפרידה ארצית, כל המוצרים נבחרים בקפידה על מנת להבטיח את הפריטים הטובים והאיכותיים ביותר ללקוח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה