אותות הוקרה ליקירי העיר 2018

אותות הוקרה ליקירי העיר 2018

במסגרת אירועי ה-70 למדינת ישראל התקיים טקס מרגש להענקת אותות ליקירי העיר, וכן אות הוקרה מיוחד על מפעל חיים

במסגרת אירועי ה-70 למדינת ישראל קיימה עיריית חדרה את טקס הענקת אותות ליקירי העיר, וכן אות הוקרה מיוחד על מפעל חיים שהוענק ליו"ר נעמת מרחב שומרון שרה גובס.

לוועדת יקיר העיר, בריכוזה של מימי אלימלך, הוגשו עשרות שמות של מועמדים לקבלת האות, מתוכם נבחרו זוכים אשר בלטו במעורבות בחיי הקהילה, עשייה התנדבותית, ציבורית, קהילתית, לפיתוחה של העיר ולמען הזולת בתחומי התרבות, החינוך והחברה.

האולם היה מלא במקבלי האותות ובבני משפחותיהם הנרגשים, וכן בנבחרי ציבור, ראשי העיר לשעבר נחמיה להב ודוביק ברזילי, יו"ר נעמת גליה וולך, מנהלת מוזיאון החאן דורית גורן, מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון, עוזר ראש העיר גיורא שחר, מנהלת אגף הרווחה זיוה היימברג, מנהלת אגף החינוך סיגלית איציקוביץ ונוספים.

חלקו האמנותי של הערב הופקד בידי הזמרות יאווה  פנקין, בת ה-15, תלמידת בית ספר "חופים" המופיעה בפסטיבלים בארץ ובעולם, ועינת בנימין, זמרת ותיקה ששרה שירי ארץ ישראל.

ליד שולחן הכבוד ישבו מקבלי האותות: שרה גובס, נכדתו של בנימין בוארון אשר נבצר ממנו להגיע, בתיה ויינברג, דאנט רפופורט, דליה קליפר, דני שלימק, חוה גדיש, יהודית בלדב, יוסף ניסים גרשון, יורם ברנע, ירוחם לקריץ ומיכל ברודני.

מנחי האירוע בירכו את מקבלי האותות ואמרו, "נבחרתם להיות יקירי העיר לשנת 2018 על היותכם ראויים, מקדישים את מיטב זמנכם לפעילות קהילתית. אתם חוד החנית של החברה, ותחושת הסיפוק והשלמות שלכם היא הכוח המניע שלה. כפי שנאמר, הנתינה מעשירה את הנותן יותר מאשר את המקבל. אתם, כולכם כאחד, השפעתם כל אחד בתחומו על העיר ועל איכות חייה בתחומי חינוך, תרבות, ספורט, אמנות, רווחה, שימור אתרים, קירוב לבבות וסובלנות. נראה כי, כאשר אנו מנתבים את חיינו לנתינה, חוזרת האנרגיה הזו ומכפילה את עצמה ואת הרצון לתרום". אות יקיר העיר חדרה הוענק לראשונה בשנת 1982, ומאז ועד היום מתקדים האותות בערכים של התנדבות צדקה וחסד, קירוב לבבות וסובלנות.

בזה אחר זה עלו נבחרי 2018 בהתרגשות לקבלת האות ומגן הוקרה על פעילותם, לקול תשואות הקהל.

יקירי העיר מהווים רשימה נבחרת ומכובדת ביותר של תושבים הזוכים להוקרה בגין עשייתם הקהילתית. הבחירה בכל אחד ואחת מיקירי העיר מעידה על שורשים הנטועים באדמת העיר ובבניינה, על פועלם למען הקהילה ותרומתם לקידום החברה בחדרה. כל יקירי העיר מהווים נדבך חשוב בתולדות העיר לדורותיה, וייזכרו ככאלה גם בדורות הבאים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה