אבד לכם משהו חשוב? כדאי שתכירו את הדרך למצוא אותו

אבד לכם משהו חשוב? כדאי שתכירו את הדרך למצוא אותו

אנשים בכול רחבי העולם פועלים בכול תחום באמצעות המכשירים הניידים שלהם. יש את מי שעובד ושומר מידע על גבי  מחשבים ניידים, יש את מי שצובר מידע על טאבלטים וטלפונים ניידים, ויש לא מעט דרכים לייצר מידע שנועד עבור מגוון שימושים.

את התמונות והסרטונים שלנו, את ההודעות והמסמכים ושאר פריטים, אנו נוהגים לאחסן או לשמור גם על גבי מכשירים. תוך שאנו סומכים על רשת האינטרנט ועל פלטפורמות מסוימות שישמרו עבורנו את כל מה שחשוב לנו לשמור.

אבל בחיים לא הכול בטוח, ויש לא מעט מקרים של אבדן מידע בגלל כשל כזה או אחר, בגלל קריסה של מערכת ממוחשבת, מחיקה של אתרים או פלטפורמות, ויש מקרים של אבדן מידע בשל מכשיר נייד שאבד או נהרס, מחשב ששבק חיים ולא מגיב, וגם במקרים בהם הטאבלט אינו מתפקד או שהמצלמה והמקליט השתבשו. במקרים כאלה חשוב שתהיה לכם דרך מהירה לשחזר מידע.

שחזור מידע – למי זה מתאים?

אם אתם אנשים פרטיים או אולי סטודנטים, או שאתם בעלי משרד או בית עסק, אם יש לכם ארגון גדול או אפילו אם אתם חוקרים במשטרה: חשוב שתהיה לכם מעבדה טובה לשחזור מידע שתסייע לשחזר נתונים, מסמכים, קבצים, חיפושים שנעלמו ועוד.

שירותים של מומחים במעבדות יכולים לעזור לכם במיוחד ולסייע לכם לבצע את העבודה שלכם על הצד הטוב ביותר.

אבל כיצד משחזרים מידע?

פעולה של איסוף נתונים שאבדו ואיתור נתונים כמו קבצים, מסמכים, תמונות ועוד – נעשית באמצעות מומחים ואנשי מקצוע שיש להם כלים וידע שעוזר בשחזור נתונים אנשים מקצוענים אלה יכולים לעזור לכם בשחזור מידע חשוב שאבד לכם .

כשאתם בוחרים את אנשי המקצוע הנכונים, בחרו את הטובים ביותר ואת מי שיכול לשחזר אחוזים גבוהים מהתכנים שאבדו.

בחרו את מי שיכול לעזור לכם לשחזר סרטונים, קבצים, תמונות, קבצי קול ועוד.

חפשו אחר מעבדה בה עובדים אנשי מקצוע שיאספו את הציוד שנפגע, ייעצו לכם לפני ואחרי השחזור, יבצעו שחזור מרחוק, וימזערו עבורכם נזקים.

אז אם אתם זקוקים לשחזור מידע, זה הזמן למצוא מעבדה טובה עם מומחים שיספקו שירותים כמו שחזור וירוס כופר, שחזור סרטונים ותמונות, שחזור מידע מכרטיסי זיכרון, שחזור קלטות גיבוי , סיוע לחוקרים והפקת המקסימום עבורכם.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה