שירות לקוחות בעידן של טכנולוגיה מתקדמת

שירות לקוחות בעידן של טכנולוגיה מתקדמת

מערך יעיל, מהיר ופרקטי של שירות לקוחות הוא לא מותרות, בוודאי בעידן שבו יש הרבה מאד חברות שנותנות או מוכרות שירותים לקהל רחב במיוחד של לקוחות או צרכנים. בקרב כל אחד ואחת מהם יכולה להתעורר שאלה, יתכן והם ירצו לברר מידע חדש או לבדוק פרטים אודות שירותים ומוצרים חדשים. לשם כך עליהם לדעת איך לפנות אל החברה ואיך לקבל את המענה הכי טוב שיכול להיות עבורם. שירות לקוחות באתר שירות בקליק מנסה לעשות סדר באפשרויות של הלקוחות והצרכנים להיות בקשר ישיר ורציף עם החברות הגדולות ולסייע להם לפנות בדיוק אל מי שצריך בכל שאלה או בירור שמתעוררים. מדובר באתר חדשני ופורץ דרך, כזה שעד היום לא נראה כמוהו ויש בו כדי לעזור ללקוחות לא להתייאש מפנייה אל מערכי שירות הלקוחות, כפי שהיה נפוץ עד לפני כמה שנים.

שירות בקליק – מה זה אומר?

על מנת להסביר מדוע מדובר באתר שיש בו הרבה תמורה לגולשים צריך לקחת כדוגמא צרכן של חברה שמעוניין ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות אך לא רוצה להמתין המתנה ממושכת על קו הטלפון או ללכת לאיבוד במערכת ניתוב השיחות האוטומטית. אפשר לבחון את ריינאייר שירות לקוחות ולראות שבעמוד הייעודי של חברת התעופה באתר של השירות בקליק יש כמה שורות שהן בעצם קישורים ישירים של פנייה אל החברה, מעבר מהיר אל אתר האינטרנט הרשמי או אפילו קישור להורדת האפליקציה הרשמית ישר למכשיר הטלפון הנייד. בדרך זו הלקוח יכול לשלוח את הפנייה או השאלה שלו בדרכים דיגיטליות מתקדמות ולדעת שהן תגענה אל מי שצריך. כל שנותר לו כעת זה להמתין לקבל את התשובה וסביר להניח שגם המענה יגיע תוך פרק זמן קצר ומהיר, בין אם בשיחת טלפון ובין אם בדרך דיגיטלית דומה לדרך הפנייה.

הבשורה הגדולה של אתר שירות בקליק

אין כיום אתר דומה שמרכז את הקישורים ודרכי יצירת הקשר של כל כך הרבה חברות בעולם הצרכנות הישראלי ומכאן הבשורה הגדולה. יש לא מעט אנשים שהם צרכנים ולקוחות שלא מסתדרים היטב עם רשת האינטרנט ושמחים לקבל כל עזרה או הקלה בפנייה אל החברות שמהן הם צורכים שירותים על בסיס יומיומי. בדרך זו אין ספק שיהיה זה גם עבור החברה עצמה קל יותר להתנהל עם מספר גבוה של פניות שלבטח נכנסות מדי יום ומדי שעה, לנתב את השאלות או הבירורים אל הנציגים שהכי מתאימים לתת את המענה ולהעביר את המענה הזה בחזרה ללקוח תוך פרק זמן קצר וסביר מרגע הפנייה. זו העת החדשה וכך צריכים להתנהל ארגונים גדולים בכל מה שקשור לשמירה על קשר עם הלקוחות שלהם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה