הכול על תיקון דודי שמש

הכול על תיקון דודי שמש

דוד השמש הוא הכול בשבילנו, בייחוד עם התקרב החורף. אנחנו אוהבים את המים החמים והזורמים עלינו, ונהנים מכל רגע באמבטיה. אבל ברגע שהדוד שלנו עובד שעות על גבי שעות ולא מחמם את המים, אנו יודעים שיש לנו בעיה. אינסטלטורים מקצועיים הם האנשים המציעים שירותי תיקון דודי שמש, וכדאי בהחלט לקרוא להם כאשר מסתמנת תקלה בדוד.

מהן התקלות הנפוצות בדודי שמש?

אינסטלטורים העוסקים בתיקון דודי השמש נתקלים בתקלות רבות. מכל מקום, תיקון דודי שמש דורש מיומנות רבה וניסיון, ורק אנשי מקצוע איכותיים יכולים לעשות זאת. מעבר לכך, קבלו כמה תקלות נפוצות של דודי שמש:

  1. מים נוזלים מהדוד.

דוד מטפטף הוא תקלה נפוצה. פעמים רבות מדובר בנזילה מהדוד. לעתים זוהי נזילה קטנה שניתן לסתום בקלות, ולפעמים זוהי נזילה גדולה הדורשת החלפה מלאה של הדוד.

  1. הדוד אינו מחמם.

אם זהו דוד חשמלי, פעמים רבות מדובר בגוף החימום החשמלי שאינו עובד כהלכה. בדרך כלל מחליפים את גוף החימום וניתן להמשיך ולהשתמש בדוד כמו שצריך. ישנם מקרים שבהם מדובר בחוטי מעבר בלתי תקינים ובמקרים אחרים גוף החימום ישן ויש צורך להחליף אותו. מעבר לכך, ישנם מצבים שבהם מצטברת אבנית סביב גוף החימום ויש צורך לנקות אותה. במקרים שבהם מדובר בדוד שמש סולארי, ייתכן שבמצב זה הצטברה אבנית סביב קולטני הדוד ויש צורך לנקותה.

  1. הדוד צורך יותר מדיי אנרגיה.

ישנם מקרים שבהם אתם מקבלים חשבון חשמל נפוח מדיי ואז החשד נופל על הדוד. כשל במערכת החשמל המחוברת למפסק עלולה להוביל לקצר. בפועל, הטרמוסטט של הדוד אינו תקין. הוא ממשיך לחמם את המים ולכם זה עולה יותר כסף. הפתרון במקרה זה הוא לבדוק את מערכת החשמל ולהחליף את הטרמוסטט.

  1. הדוד לא נדלק.

משתמשים עשויים לגלות שהדוד אינו נדלק מכמה סיבות. זה יכול להיות קצר חשמלי שנוצר במעגל פנימי של מתג ההפעלה, או כפתור הדלקה שאינו פועל כראוי ואינו מאפשר לכם להדליק את הדוד.

  1. הדוד מקצר.

דוד שגורם לקצר בחשמל הוא תקלה נפוצה למדיי. זה קורה בדרך כלל כאשר מפסק הדוד מצוי בתנאים של לחות. במקרה זה איש המקצוע מחליף את המפסק והתקלה נפתרת.

מי מתקן את דודי השמש

אנשי מקצוע המתחמחים בתיקוני אינסטלציה מציעים לא פעם גם תיקון דודי שמש. הם מתמחים בסוגים שונים של תיקונים ומציעים לכם את הטוב ביותר. אם אתם מעוניינים לחוות שירותי תיקון דוד איכותיים, חשוב להתעקש ולמצוא את אנשי המקצוע המיומנים המציעים את השירותים הטובים ביותר. בחנו את הניסיון שלהם בתיקון הדודים, בקשו המלצות מאנשים שאתם מכירים וגם מגולשים באתרים וברשתות החברתיות, בררו לגבי המחיר והתעקשו על שליחת הצעת המחיר, בררו לגבי זמינות ואל תשכחו את אדיבות השירות. לאחר כל הבדיקות, תהנו מחווית שירות טובה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה