שתלים mis – מי צריך שתלים דנטליים?

שתלים mis – מי צריך שתלים דנטליים?

כאשר עוקרים לנו שיניים אנחנו מן הסתם לא יכולים להישאר בפה ללא שיניים. לאחר עקירות שיניים היה מקובל בעבר לעשות שיניים תותבות – מאז עולם רפואת השיניים התקדם מאוד והיום אנשים שעקרו להם שיניים יכולים לבחור בין שתלים דנטליים מסוג שתלים mis למשל או בשתלים טבעיים של שיני אדם אמיתיות. במקרה בו עקרו לנו שן אחת או יותר חשוב שנשתיל במקומה שן אחרת. השתלת השן גם תסייע לנו להיראות טוב יותר ומכובד יותר וגם תוכל לסייע לנו לאכול ביתר קלות מאכלים שונים.

שתלים mis – מה עדיף שתלים דנטליים או שיניים טבעיות?

השאלה האם עדיף להשתיל שתלים דנטליים מסוג שתלים mis או להשתיל שתלים של שיניים טבעיות – תלויה קודם כל שמי שצריך לעבור את הליך ההשתלה. כאשר אנחנו רוצים לעבור טיפול רפואי מסוים בשיניים שלנו חשוב שנתייעץ עם הרופא המטפל שלנו איזה סוג טיפול הכי יכול להתאים לנו באופן אישי. טיפולי השתלת שיניים יכולים לשפר מאוד את איכות החיים שלנו ולהפוך אותה להרבה יותר נוחה וטובה גם מבחינה אישית וגם מבחינת הנראות והנוכחות החברתית שלנו.

האם כל מי שמעוניין בכך – יכול לעבור השתלת שיניים?

למרבה הצער לא כל מי שרוצה לעבור השתלת שיניים יכול. יש סיבות רפואיות שונות שבגללן אנשים מסוימים לא יכולים לעבור השתלת שיניים גם לא השתלה של שתלים mis. אם אנחנו רוצים לעבור השתלת שיניים אנחנו צריכים ללכת לרופא שיניים מומחה בשיקום הפה שיבדוק אותנו וייתן לנו את הדעה המקצועית שלו. כיום יש פתרונות רפואיים מתקדמים גם לאנשים שהעצם שלהם דקה מדי בשביל שתלים ויש גם מגוון פתרונות אחרים מלבד השתלה של שיניים.

הבריאות שלנו היא הדבר החשוב ביותר בחיים של כל אחד. אם אנחנו רוצים לשפר את הבריאות שלנו אז אנחנו חייבים לדאוג גם לבריאות הפה והשיניים שלנו ולא להזניח אותם. אנשים רבים נוטים לחשוב שאם הם ידחו את הטיפול בשיניים שלהם הבעיה תעלםץ אנשים דוחים את הטיפול בגלל עלות כספית או פחד – אך זוהי טעות.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה