איך תתאימו זר פרחים לכל אירוע

איך תתאימו זר פרחים לכל אירוע

הניחוח הקסום, המראה משובב העין, הצבעים המדהימים, אלו הם הפרחים אשר עושים לנו את זה. לכל אירוע ובכל הזדמנות אנחנו מוצאים את הפרחים המביעים את המסר הרצוי ונוגעים בדיוק בנקודה הנכונה. כאשר אתם מעוניינים להעניק זר פרחים לרגל לידה או כשמדובר ביום נישואין, גם כשאחד מבני המשפחה חוגג יום הולדת או כשאתם רוצים להפתיע במתנה מהלב לכבוד החג. אין כמו זר הפרחים אשר ימלא את הלב ויעניק את התחושות הטובות ביותר. כי הפרחים מדברים אל הלב ומתקבלים בשמחה אצל כל אחד.

תמיד יש מקום לעוד זר פרחים

כאשר אתם מתלבטים איזו מתנה לקנות ובמה לבחור לכל מטרה שהיא, אתם מתקשים להחליט. לא תמיד אתם יודעים מה נחוץ לו למושא המתנה. אתם לא רוצים לקנות לו משהו לא רצוי שהוא לא ימצא מה לעשות בו. כאשר אתם בוחרים ללכת על הפרחים, אתם למעשה מעניקים לו את המתנה הכי מרגשת והכי משמחת.

מתאימים את הפרחים לאירוע

אז נכון כי לכל אירוע תוכלו להתאים את הפרחים. אך האמת היא שלא די להזמין זר פרחים אקראי. על מנת שהזר אכן יעשה את שלו, ישמח, ירגש ייצור תחושה נעימה וטובה בקרב המקבל, אתם צריכים להתאים את סוג הפרח, את הצבע ואת הסגנון לאופי האירוע או למקבל.

כך לדוגמא כאשר מדובר בלידה, שם האפשרויות הן די פתוחות, אך ברור כי לא יהיה מתוק יותר מזר וורוד וענוג לרגל לידה של בת או לחילופין, זר תכול ועדין לרגל לידת בן.

פרחים לכלה – ברור שהצבע הלבן הוא זה שאמור לשלוט בזר הפרחים אשר מיועד לכלה. אך עם זאת חשוב להוסיף קצת ירוק, אולי מעט בורדו בכדי שהזר לא יהיה חיוור מידי וייעלם על רקע השמלה הלבנה הבוהקת.

יום נישואין – לרגל יום הנישואין, מתאים מאוד לבחור זר של וורדים. אין כמו זר וורדים בכדי להביע רגש חם ואוהב.

פרחים לפגישה עסקית – גם בפגישה עסקית יתרמו הפרחים ויעניקו תחושה נעימה ומקבלת. חשוב לשים לב שלא לבחור בזרים גבוהים מידי שלא יפריעו למהלך הפגישה או יסתירו חלק מהנוכחים. כדאי לבחור צבעים בהירים ושקטים שלא יסעירו את האווירה יתר על המידה. הזר המתאים יועיל להצלחת הפגישה.

זר ליום הולדת – לרגל יום ההולדת כדאי לבחור בזר ססגוני ועליז כי אלו יכניסו משב של עליצות ושמחה ויתרמו רבות לאווירה.

זר של איחולים – כאשר אתם רוצים לאחל הצלחה במבחן או בטסט, להביע תודה על נתינה מיוחדת, זר הפרחים יעשה זאת בצורה הטובה והלבבית ביותר.

זר עצוב – הפרחים מלווים אותנו גם ברגעים הקשים של החיים. במקרים אלו כדאי לבחור בזרים ריחניים שירככו במעט את האווירה הכבדה.

לעוד פרטים היכנסו: https://www.g-flowers.co.il/category/החלמה-מהירה

צילום: iclipart

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה