שף על האש

שף על האש

בישראל קיימים אירועים רבים, אם משפחתיים, עסקיים או פרטיים, תוכלו להזמין חברות קייטרינג, או מי שאוהב בשר, יוכל לגרום לאטרקציה בלתי נשכחת שיש בה חוויה קולינרית מיוחדת במינה ולהזמין שף בשרי על האש. למעשה, אין כמו טעמו הרך והעסיסי של הבשר הצלוי, כאשר שף המומחה בבשר מכין את נתחי הבשר האיכותיים ביותר, כאשר הם נבחרו על ידו בקפידה רבה. יש לשים לב גם לכשרות של הבשר, היות והרבה ישראלים שומרים על כשרות, גם אם הם אינם דתיים.

יש לשמור על הפרדה בכלים ולדאוג כי לא יהיו קינוחים או רטבים שיש בהם חלב. יש לוודא כי הבשר מאוחסן כראוי, היות ובשר מקולקל, עשוי לגרום להרעלת קיבה, מה שלבטח לא הייתם מעוניינים שזה מה שיקרה למוזמנים שלכם. שימו לב לרישיון של חברת הקייטרינג שהיא בעלותו של שף על האש, כאשר הרישיון הוא מטעם משרד הבריאות ויש לדאוג, כי הבשר יובל בקירור באמצעות משאית מיוחדת.

ריח של בשר צלוי באופן מקצועי יטריף את חושי המוזמנים שלכם

ריח צלוי של בשר על האש, מידין של מי שמומחה בתחום כמו שף על האש, יטריף את החושים של המוזמנים שלכם. הבשר הינה המנה המועדפת ביותר על הישראלים, במיוחד כאשר הנתחים נצלים במידת העשייה המתאימה. אין צורך לדאוג לכל מה שקשור לנושא האוכל שלכם באירוע ותוכלו להיות בטוחים שגולת הכותרת של האירוע שלכם שהוא המזון שיוגש,  תשביע את רצונם של המוזמנים {תרתי משמע..} והאירוע שלכם יהיה מוצלח.

צליית בשר מול עיניהם של המוזמנים רק תמשוך אותם יותר

בגלל תוכניות הטלוויזיה על בישול, ישנם שפים מוכרים מאוד אשר מומחים  לצליית בשר, אם אסאדו, או כל צלייה מקצועית ומיוחדת אחרת. אם תזמיני שף על האש, רוב  הסיכויים כי המוזמנים יעמדו מולו וילמדו את סודות צליית הבשר, כך שיוכלו ליישם אותו  בביתם, כאשר הם מזמינים חברים ובני משפחה לערב או ארוחת בר בי קיו. ישנן סדנאות של שפים כשאר הם משולבים באירוע, מה שהפך לטרנד בקרב ישראלים רבים שמעוניינים לערוך ירוע מיוחד ובלתי נשכח.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה