תיכונים מחדרה ברשימת המצטיינים הארצית

תיכונים מחדרה ברשימת המצטיינים הארצית

שבעה תיכונים מהחינוך הממלכתי והממלכתידתי בחדרה, נכללים ברשימת התיכונים המצטיינים לשנת תשע"ח שפרסם משרד החינוך

שבעה בתי ספר תיכונים מחדרה נכללים ברשימת התיכונים המצטיינים בארץ לשנת הלימודים תשע"ח, שפרסם משרד החינוך השבוע.

בסך הכל הכריז משרד החינוך על 292 תיכונים מכל הארץ שנבחרו לרשימת בתי הספר המצטיינים בגין הישגים ערכיים, חברתיים ולימודיים בשנת תשע"ח, וביניהם שבעה תיכונים מחדרה, חמישה תיכונים מהחינוך הממלכתי: תיכון חדרה, תיכון חדרה בית אליעזר, תיכון רב תחומי למדעים ואמנויות, גימנסיה חדרה, תיכון טכנולוגי נעמת; ושניים מהחינוך הממלכתידתי: אולפנית בני עקיבא "מבשרת ברוך", וישיבת בני עקיבא.

בתי הספר המצטיינים בארץ דורגו עלפי הישגיהם, והמורים בבתי ספר אלה יתוגמלו ויזכו למענקים בהתאם להישגי בית הספר.

תגמול צוותי ההוראה הינו חלק ממדיניות משרד החינוך לטיפוח המצוינות בקרב מורים ותלמידים. התגמול מחזק ומתמרץ את קידום ערך המצוינות כאורח חיים, בהיותו מחושב גם על פי אחוז השיפור בהשוואה לשנה הקודמת ולא עלפי ציונים בלבד.

התיכונים המצטיינים הם אלה שהישגיהם הם תוצאה של מאמץ מתמשך, השקעה עקבית ומקדמת את עבודת הצוות בבית הספר, היושרה הבית ספרית, טוהר הבחינות והאמון במורים ובציונים הבית ספריים.

בתי הספר תוגמלו על הישגים לימודיים זכאות לתעודת בגרות, הצטיינות במבחני בגרות, זכאות לתעודת בגרות איכותית; הישגים חברתיים מניעת נשירה ורמות שונות של קרבה לזכאות לתעודת בגרות; הישגים ערכיים קליטת תלמידי חינוך מיוחד, שיעור גיוס לשירות צבאי, אזרחי או לאומי גבוה. בהמשך, בהתאם לזמינות הנתונים, גם שיעור המתנדבים לשנת שירות, המצטרפים למכינות קדם צבאיות והתורמים לקהילה.

יצוין כי בשנה שעברה נכללו ארבעה תיכונים ברשימת המצטיינים הארצית לשנת תשע"ז: תיכון גבעול, תיכון חדרה, תיכון מקיף למדעים ואמנויות, וברנקו וייס תחכמוני.

באגף החינוך של עיריית חדרה בירכו על העלייה במספר התיכונים המצטיינים, ואמרו כי רשימת המצטיינים של משרד החינוך מוכיחה פעם נוספת כי מערכת החינוך בחדרה איכותית ומתקדמת, ומובילה את תלמידי העיר למצוינות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה