תחרות איות מחוזית: מקומות ראשונים לתלמידים מחדרה

תחרות איות מחוזית: מקומות ראשונים לתלמידים מחדרה

בתחרות לאיות מילים באנגלית זכה תלמיד מ"אילן רמון" במקום ה-1 ותלמידה מ"צליל" במקום ה-2, מבין 25 בתי ספר שהשתתפו

שי ברקוביץ, תלמיד בית הספר "אילן רמון", זכה במקום ה-1 בתחרות מחוזית לאיות באנגלית. במקום ה-2 זכתה התלמידה ליבי שפושניקוב מבית ספר "צליל".

מדובר בתחרות של משרד החינוך מחוז חיפה, שהתקיימה בעיר נשר בהשתתפות תלמידים מ-25 בתי ספר יסודיים מרחבי המחוז, שנבחנו במשימות איות של כ-300 מילים.

מטרת התחרות להעשיר את אוצר המילים של התלמידים בדרך חווייתית, מעניינת ומאתגרת, ולעודד למצוינות.

באגף החינוך של עיריית חדרה ציינו כי התחרות הייתה קשה, וההישגים של תלמידי חדרה מעוררים גאווה רבה, הן בתלמידים המצטיינים והן במערכת החינוך העירונית.

מנהלת אגף החינוך סיגלית איציקוביץ ומנהלת המחלקה לחינוך יסודי שלי הרוש ציינו כי אין ספק שהלמידה קידמה ושיפרה את יכולת האיות והכתיבה בקרב התלמידים וכן את עידוד הקריאה וההאזנה. "התלמידים גילו אחריות אישית, ומלבד הלמידה במסגרת הבית-ספרית למדו, שיננו ותרגלו, באופן עצמאי, את המילים. יש לברך את בתי הספר הזוכים ואת רכזות האנגלית, אלה זוברי מאילן רמון ומירי גליצקי מצליל על ההשקעה במצוינות, האמונה בתלמידים ובתלמידות, ועל ההישג המרשים. וכמובן לתלמידים המצטיינים, כל הכבוד ויישר כוח", אמרו איציקוביץ והרוש.

מנהלת "צליל" סיגלית יעקובי, אמרה לאחר הזכייה כי, "עידוד למצוינות בבית הספר בא לידי ביטוי בתחומים רבים. המחשבה איך לעורר בקרב תלמידינו את ההנעה ללמידה, מתוך הנאה וכיף, היא המובילה אותנו ליוזמות ייחודיות וחדשניות בתחומים הנרחבים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה