שר החקלאות בחדרה

שר החקלאות בחדרה

שר החקלאות ביקר בחדרה

 

השר אורי אריאל סייר בחווה החקלאית ושוחח עם מנהלי ארגון "השומר החדש", המקיים בחווה פעילות לחניכים

 

שר החקלאות אורי אריאל ביקר בחדרה וסייר בחווה החקלאית "ערוגות פלז".

החווה החקלאית בחדרה נוסדה בשנת 1959 על קרקע שנמסרה לעיריית חדרה על-ידי משפחת אהרונסון בכדי שתשמש לחינוך חקלאי. בהתאם לייעודה מהווה החווה החקלאית בית ספר ללמידה חוץ כיתתית-התנסותית לקידום נושאים בתחום סביבה ירוקה, למידת מדעי הטבע, ופעילות חקלאית לתלמידים ובני נוער.

אל סיורו של שר החקלאות נלוו סגנית ראש העיר חדוה יחזקאלי, חבר הנהלת העיר בן ציון נורדמן, מנהלת אגף החינוך סיגלית איציקוביץ, ומנהל המחלקה הבינתחומית נדב ליפשין.

בין היתר התעדכן השר על תחילת פעילות בחדרה של ארגון "השומר החדש", המוביל פרויקט חלוצי להקמת חוות חקלאיות-חינוכיות במרכזי ערים ויישוביים, או לחילופין פעילות בחוות חקלאיות קיימות, ביניהן בחדרה.

השר הקדיש חלק מזמנו לשיחות עם מנהלי הארגון, המדריכים (שינשינים)  והחניכים. מנהל הארגון אוריה רשף הציג את המודל יוצא הדופן של הארגון החדש, מה שהביא את השר לציין את חשיבות הפעילות בנושא החיבור לאדמה ולשורשים הארץ ישראליים.

חדוה יחזקאלי חיזקה את דברי השר ואמרה, בין היתר, כי "העיר חדרה מקבלת באהבה את ארגון השומר החדש וכי החווה החקלאית המשמשת אכסניה לפעילותו, כפי שהיא משמשת אכסניה לימודית ייעודית לדורות של תלמידים המתחנכים לאהבת האדמה והארץ".

4

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה