רק מיל"ה טובה

רק מיל"ה טובה

בני נוער בחדרה משתתפים בתוכנית מיל"ה, שנועדה לחזק ולהעמיק את אמונם במשטרה וברשויות אכיפת החוק

תוכנית מיל"ה (מובילים יחד למען הנוער) פועלת בחדרה בשיתוף העירייה והמשטרה, תוכנית "עיר ללא אלימות", הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול ושירות המבחן לנוער. שיתוף הפעולה בין המשטרה והעירייה מביא לפעילות המעצימה את בני הנוער להכוונתם לעתיד בטוח וחיובי.

התוכנית משלבת פעילות העשרה לימודית ותרבותית, פעילות חווייתית, תרומה לקהילה ומעורבות חברתית, במטרה לחזק ולהעמיק את אמונם של בני הנוער במשטרה וברשויות אכיפת החוק.

הפעילות מתבצעת בהובלת השוטר הקהילתי תומר באייקדין מתחנת חדרה, מנהל מוקד קליטה מוטי מברט, תוכנית "עיר ללא אלימות" של המשרד לביטחון פנים, ובשיתוף עם היחידה העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול.

במסגרת הפעילות ביקרו בני הנוער בתחנת המשטרה בחדרה, הכירו את בעלי התפקידים, צפו בהצגת תכלית של יחידת החבלנים, שיחקו משחק כדורגל ידידותי מול פקחי ושוטרי השיטור העירוני, ובסופו של הביקור קיבלו תעודות הערכה והוקרה.

עוד במסגרת הפעילות, יצאו בני הנוער ליער חדרה לפעילות ODT, יצאו למרכז "נא לגעת" מוזיאון "דיאלוג בחשיכה" ביפו, שמעו את סיפורו האישי של ניצול שואה, יצאו לחלק הפתעות, משחקים וממתקים לילדים מאושפזים במרכז הרפואי הלל יפה, נהנו בפארק המים שפיים ועוד.

מנהל השיטור העירוני דותן עומסי סיפר לבני הנוער על עבודת השיטור העירוני, חוקים בנושאי הקמת רעש, שימוש באלכוהול וונדליזם. רכזת המניעה בתחנת חדרה אלה אבוטבול הרצתה בנושא האינטרנט, הסכנות בגלישה לא זהירה, והשמירה על הפרטיות.

משטרת ישראל, מוקד קליטה, שיטור עירוני, תוכנית "עיר ללא אלימות" והרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול פועלים ביחד לקידום הנערים והנערות הלוקחים חלק בתוכנית מיל"ה, ומעודדים את האמון במערכת וחיזוק הקשר האישי עם משטרת ישראל, במטרה ליצור יחד אקלים חברתי בריא ובטוח.

עבור בני הנוער מדובר בתוכנית מעצבת חיים, המטביעה חותם של ממש וערכים שיישארו עמם גם בעתיד, במטרה שכל אחת ואחד מבני הנוער ימצאו את הדרך להעביר גם לאחרים את התובנות והערך המוסף שהם צברו במסגרת התוכנית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה