קיומה של שקיפות מלאה מחיצות זכוכית

קיומה של שקיפות מלאה מחיצות זכוכית

מחיצות זכוכית הינם מהווים אלמנט של ארכיטקטורה, אשר מאפיין את עולם ההי טק. הרבה מן מבנים של קומות, בפרט מבנים עבור משרד או מרכז של קניות רב ממדים, מסוגננים עם קיר של זכוכית אשר נותן בידם חזות מדהימה ואף עכשווית. מחיצה זו הינה בעצם משטח של זכוכית גדולה וכן מעוצבת שעברה פרוצדורה בעלת חיפוי ובעלת עיבוד עבור איתנות ובאמצעות זה הפכו את הזכוכית שהינה חומר גלם שברירה לכדי שרידה בפני הסבה של נזק. בחלוף השנים, הפך קיר של זכוכית לכדי פריט עיצובי של פנים ובמציאות של היום הם אביזרים טרנדיים בסגנון פנים של משרד ושל דירה.

קיומה של שקיפות מלאה עבור מחיצות זכוכית –

השקיפות המלטה והאיתנות של מחיצות זכוכית הן היתכנות ייעודית אשר בהן עושים שימוש מעצב פנים וכן ארכיטקט בתכנון של מקום פנים ושל חוץ. איתנה של הזכוכית ייתן בידכם יצירה של מקום ארכיטקטוני חינני ואורגינלי, כמו למשל – הבדלה בין אזור פנים עם הגנה על קשר על ידי מחיצה או קיא של זכוכית שקוף, אשר יוצרים סייג פיסי בין חדר או התהוות של מקום רחב היקף כאשר לעומת קיר של לבנה שיחתוך את הנראות של הנוף, מקימים מרפסת שמש על ידי קיר זכוכית של הסלון והן של משרד.

עבור קיר זכוכית שקוף מעלות של עיצוב ניכרות, אבל לאלו מבינכם, אשר אתם לא רוצים קיום של שקיפות שלמה נמצא שפע דל מענה סגירה חלקי או שלם. עשיית בחירה של הצללה חיצונית של מחיצת זכוכית תיתן בידכם להגן על שקיפות אידיאלית. מענה של עיצוב עבור סגירה של זכוכית מורכב מהדפסה של לייזר על גבי משטח, מדבקות בשפע של דרכי סגנון בזכוכית ייתנו בידכם את הלימה של מחיצת זכוכית עבור חלל המשרד שלכם או הדירה שלכם, אבל אין בזה די, כי אם בנייה של מערכת חשמל בתוך קיר זכוכית עצמו תיתן בידכם ביצוע של עבודה, כמו למשל – העלאה של מצגת הכרחית, דרכים ספציפיים, כמו לדוגמה – התזה של חול, או צריבה של זכוכית למענק צבע חלבי. האפלה של קיר על ידי הקשה על לחצן.

מחיצות זכוכית – מעלות ומענה  –

זכוכית הינה מהווה חומר גלם אשר הוא שקוף, כושר זה מהווה שקיפות של עוצם ומשחק על ידי תאורה. הקיר השקוף ייתן בידכם הגדלה של טווח ראייה וייתן בידכם מעבר לכדי תאורה טבעית עבור מקום מועט ומקום רב היקף. קיר זכוכית חיצוני, אשר מעניק כדי תאורה טבעית עבור אזור פנימי תוך כדי חסיכה בתאורה אשר הינה מלאכותית, מתאפיינים כתאורה טבעית הוא מן המעלה הסגנוני המשמעותי אשר מעניקה זכוכית, אבל בחלל מואר בקרני שמש חזקות שקיפות של קיר זכוכית, אשר נותנת בידכם כניסה של קרני שמש ועשויה להסב לכדי סנוור ולהעלאה של טמפרטורה של אזור פנים. בשל כך, עליכם לתת את הדעה שלכם כאשר תתכנו כחלק מביצוע של בנייה ירוקה.

סגנון של בנייה על ידי מחיצה של זכוכית שקופה הינו מיקום של קיר כנגד מקור של תאורה. סוגי זכוכית עבור מחיצה, אשר היעד שלהם מניעה או לחלופין סלקציה של קרני שמש – קיומה של זכוכית רפלקטיבית – סוג של ראי אשר משיב אור, אשר בה עושים שימוש בפרט בסגנון של מבנה. זכוכית מושכלת – זכוכית בחיפוי אשר מבצעת סלקציה של קרני שמש חזקים, אבל נותנת בידכם כניסה של אור.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה