קידום אתרים: הדרך שלך להישאר במקום הראשון למול המתחרים

קידום אתרים: הדרך שלך להישאר במקום הראשון למול המתחרים

בעולם האידיאלי שנמצא בדמיון שלכם, קיים אתר אחד בלבד שעוסק בתחום השירות שאתם מציעים והוא האתר שלכם, אך לצערנו זוהי לא המציאות ובעולם הטכנולוגי קיימים אין ספור אתרים עם השירות שאתם מספקים, במידה והתחום שלכם הוא מאוד תחרותי, יהיה ניתן למצוא אלפי אתרים שמתחרים בכם על המיקום הגבוה ביותר בתוצאות החיפוש. כל בעל עסק שבבעלותו אתר אינטרנט יודע שכמות המכירות והטלפונים תלויה במיקום שהאתר נמצא בתוצאות החיפוש והמקום האידאלי ביותר על מנת להפיק את התוצאות הטובות ביותר הוא המקום הראשון. קידום אתרים מתמקד בדיוק בענף הזה, המטרה של מקדם אתרים היא לדאוג שהאתר שלך יונף אל ראש תוצאות החיפוש תוך כדי שימוש בהנחיות של גוגל ובאמצעות כלים נוספים שברשותו.

מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בישראל – גוגל

אין ספק שגוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בישראל, מעט מאוד גולשים מחפשים תכנים באינטרנט במנוע חיפוש אחר, לכן יש לא מעט אנשים שטוענים כי קידום אתרים באופן היעיל ביותר הוא קידום בגוגל. על מנת שהאתר יגדיל את חשיפותיו לכמות גדולה של גולשים איכותיים ורלוונטיים, מקדם אתרים חייב לעקוב אחר ההנחיות של גוגל ולפעול בהתאם, מהסיבה הפשוטה: גוגל שמה דגש רב על צורכי הגולשים וכאשר אתר מציע תוכן ושירות שהוא אינו איכותי, גוגל מסלקת אותו מתוצאות החיפוש. אם חשבתם כי קידום אתרים שמושתת על טכניקות זולות כמו קניית קישורים מאתרים לא הולמים או שיכפול תכנים יוביל אתכם להצלחה, טעיתם ובגדול.

מהי הדרך לקדם אתר?

במידה והגעתם לכאן, אנחנו מניחים כי בניתם אתר חדש ואתם מעוניינים לבצע בו עבודות קידום או שאתם מעוניינים לשפר מיקום בתוצאות החיפוש של אתר ישן. על מנת שתוכלו להתחיל בעבודת קידום לאתר שלכם, הדבר הראשון שתצטרכו לעשות הוא להתאים את תוכן האתר שלכם להעדפות במנועי החיפוש. חשוב מאוד להדגיש כי קידום אתרים מתבצע דרך פעולות פנימיות שמתבצעות בתוך האתר, יחד עם פעולות קידום חיצוניות. מומחה בקידום אתרים, שיודע מה הוא עושה, יוכל לבצע עבורכם סריקה של האתר, לאתר בעיות שנמצאות באתר, שגיאות כלשהן שעלולות לפגוע בדירוג של האתר. השלב השני אותו תצטרכו לבצע הוא מחקר מילות חיפוש, תצטרכו לבחור מילות חיפוש איתן תרצו לאנדקס את האתר שלכם ואילו יהיו מילות החיפוש החשובות ביותר לקידום האתר שלכם. לאחר שביצעתם את כל השלבים הללו, יתחיל השלב בו תתחילו לבנות תכנית עבודה יחד עם מקדם אתרים ותצאו לדרך בקידום האתר שלכם.

חשוב לדעת

כפי שלא בנו את רומא ביום אחד, כך גם עבודת קידום אתרים לא תיקח יום אחד, עבודת קידום איכותית ואפקטיבית לוקחת זמן. עבודת קידום דורשת עקביות והמון יצירתיות, כאשר עם עובדים עם גוגל צריך לקחת בחשבון שגוגל משנה ללא הפסקה את האלגוריתם שדואג לשדרוג האתרים ושינויים אלה הופכים את עבודת הקידום להרבה יותר קשה ומורכבת. כל מקדם אתרים מבסס את עבודתו על פעולות כמו: פרסום מאמרים, רישום לאינדקסים, כתיבה ופעילות בבלוגים, עקביות בפעילות ברשתות החברתיות, החלפת קישורים וכמובן עדכון תכנים חדשים באתר באופן שוטף.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה