קורס איפור מקצועי

קורס איפור מקצועי

יש מי שאוהבת להתאפר בקלילות כל יום. יש את מי שלא מתאפרות בכלל. יש את אלו שמתאפשרות רק כשהן יוצאות למסיבה או לדייט ויש אותך, שפשוט חיה ונושמת איפור. את אוהבת להתאפר בעצמך, ויותר מכך – את אוהבת לאפר אחרות, את מתרגשת כל פעם שיוצא מוצר איפור חדש לשוק וכשאת רואה מישהי מאופרת כמו שצריך זה פשוט עושה לך טוב על הלב. במיוחד בשבילך קיים קורס האיפור המקצועי בסטודיו של מיקי בוגנים. כדי שתוכלי לקחת את האהבה שלך לאיפור ולהפוך אותה למקצוע. כך תוכלי גם ליהנות וגם להתפרנס.

בית הספר לאומנות האיפור

לימודי האיפור בבית הספר של מיקי בוגנים אינם רק לימודי מקצוע. אלה לימודי אומנות לכל דבר, ממש כפי שאיפור זו אומנות. תוכנית הלימודים המרתקת שפיתח מיקי בוגנים, מאפר מוכר ובעל ניסיון רב בישראל ובעולם, תכניס אותך לעולם האיפור ולתעשיית היופי והטיפוח בצורה הטובה ביותר שאפשר. מדובר בקורס איפור של חודשים וחצי, הבנוי מכ-22 מפגשים מלאי תוכן, למידה, התנסות וחוויה.

מה כוללים לימודי קורס איפור?

תוכנית הלימודים המקיפה והמקצועית של קורס איפור בבית הספר לאומנות האיפור של מיקי בוגנים, כוללת, בין היתר, את תחומי הלימוד הבאים:

  • הכרות מעמיקה עם עולם האיפור המקצועי
  • מורפולוגיית הפנים, הארות והצללות
  • חיטוב הפנים
  • איפורי עיניים בסגנונות שונים – מעושן, חתולי, שימוש באיליינר והדבקת ריסים
  • עיצוב גבות באמצעות איפור
  • איפור ערב לאירועים ולכלות
  • איפור שפתיים
  • איפור לסגנונות עור שונים – עור בוגר, עור כהה וכדומה
  • איפור לתעשיות השונות – תעשיית הטלוויזיה והבידור, תעשיית האופנה. תעשיית הצילום וההפקה ועוד.

בנוסף, במסגרת הלימודים בקורס תקבלי כלים לשיווק עצמי אשר יעזרו לך להקים עסק מבטיח ובסיומם של הלימודים תצאי עם תיק עבודות מקצועי אותו תוכלי להציג למעסיקים פוטנציאליים. עוד במהלך הלימודים תשתתפי בהפקות שטח, שיהוו מעין סטאז', ותוכלי לרכוש ניסיון, לבצור מוניטין ולהכיר את עולם האיפור מבפנים.

למידע נוסף על הקורס והרשמה על קורס איפור

בית הספר לאומנות האיפור של מיקי בוגנים לא יעניק לך רק ידע או מיומנויות אלא גם ניסיון מעשי ויסייע לך בכל דרך על מנת שתוכלי לצאת בהצלחה לדרכך העסקית החדשה. לצורך כך, תקבלי הטבות שונות הכוללות תיק איפור מקצועי עם מוצרים בשווי אלפי שקלים במתנה, שיעורי תגבור בחינם והנחות על מוצרי איפור שונים. בסיום הלימודים תקבלי תעודה ממשלתית מטעם משרד התמ"ת וכן, תעודת מאפרת מקצועית בינלאומית מטעם מיקי בוגנים, אשר תפתח לך בהמשך דלתות רבות בעולם האיפור ותעזור לך להשתלב ביתר קלות בשוק העבודה.

ללמוד אצל המאפר הכי טוב בישראל

בית הספר לאיפור של מיקי בוגנים מציע מגוון קורסים וסדנאות איפור, חזון בית הספר הוא לשלב את בוגרי הקורסים במשרות נחשקות בתעשייה במהלך הקורס או בסיומו. לבית הספר יש שיתופי פעולה רבים בתעשיית היופי, הטלוויזיה, האופנה ועוד. רבים מבוגרי הקורסים השתלבו במקומות המובילים בשוק העבודה המקומי, ולא מעט מהבוגרים זכו להכרה והצלחה בינלאומית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה