צימרים ברמת הגולן לחופשה מרגיעה ומרעננת

צימרים ברמת הגולן לחופשה מרגיעה ומרעננת

אם אתם מרגישים שבזמן האחרון באו מים עד נפש, סביר להניח שאתם זקוקים לחופשה רצינית. ואי אפשר להאשים אתכם. אחרי הכול, אתם עובדים קשה, נשארים שעות נוספות, ואז באים הביתה כדי לעזור לילדים בשיעורים או להקשיב לאישה ולשמוע איך עבר עליה היום. כן, בסופו של דבר גם למשפחה שלכם די נמאס מהשגרה והיא מרגישה שהיא זקוקה לשינוי. את השינוי הזה תמצאו בדמות צימרים ברמת הגולן.

מדוע דווקא רמת הגולן?

מי צריך טיולים בחו"ל כשרמת הגולן קורצת לנו מכל עבר? כל מי שמחפש חופשה ירוקה ומרגיעה, ימצא אותה בין הרי הגולן. ברמת הגולן אפשר ליהנות ממגוון רחב של אטרקציות וחוויות מרגיעות ומרעננות דוגמת מסלולי הליכה לפי רמות שונות, קטיף דובדבנים, סדנאות של גבינות ויין, קייאקים, שייט בכנרת, פיינטבול, רפטינג, מסלולי רכיבה על אופניים, טיולי רכיבה על סוסים, טיולי חמורים, פארק חבלים ועוד. מצד שני, אם אתם רוצים חופשת בטן-גב מבלי לחשוב על כלום, גם חופשה כזו אפשר בהחלט למצוא ברמת הגולן.

מדוע דווקא צימר?

כאשר מגיעים לחופשה ארוכה ברמת הגולן, חשוב להסדיר מקום לינה טוב ואיכותי. צימרים ברמת הגולן הם פתרון מושלם לכולם מכמה סיבות:

  1. לא צריך לדאוג לכלום.

מכירים את זה שאתם מזמינים מקום באכסנייה וצריכים להביא אתכם מזוודות של כלי מיטה, כלי רחצה, כלי מטבח וכו'? אז זהו, שאם אתם מזמינים חופשה בצימר, אינכם צריכים לעשות זאת. כי בצימר רמת גולני טיפוסי יש את כל מה שאתם צריכים לחופשה שלכם, והרבה מעבר לכך. נתחיל עם המטבח. במטבח של הצימר תמצאו כיריים, תנור, סירים, מחבתות וסכו"ם, בקיצור אתם תביאו רק את האוכל, והצימר יסדר את השאר. ואם נעבור לחדרי הרחצה, נמצא מגבות נקיות, ספונים, שמפו, תחליבים ריחניים ומקלחת מעוצבת. בחדרי השינה מחכים לכם מצעים רכים ונעימים, כריות, שמיכות וכל מה שצריך לשנת לילה טובה. וכמובן, אי אפשר שלא להזכיר את הסלון הגדול שבו יש ספה נוחה, מקום לשחק את כל משחקי הקופסה וכמובן טלוויזיה.

  1. יש לכם פרטיות.

אחד הדברים הטובים ביותר בצימר הוא שיש לכם פרטיות. ברגע שאתם מקבלים את המפתחות לצימר הנכסף, הוא שלכם לאורך כל התקופה. אין עוד אורחים או מבקרים, ואתם מוזמנים לבלות זמן איכות עם בני המשפחה שאיתם אתם נופשים. סוף כל סוף אתם נהנים מהשקט שמסביב, הרחק מרעשי העיר הגדולה שכבר עלו לכם על העצבים. כשצימר שלם פרוש לפניכם, אתם יכולים לשבת בגינה ברוגע, לשתות כוס קפה או תה ולצפות איך הילדים שוחים ונהנים בבריכה.

  1. שפע של אטרקציות.

מיציתם את כל האטרקציות שיש בחוץ? קמתם בבוקר עם כאבי ראש? מי אמר שאתם צריכים לצאת מהצימר כדי לבלות? הצימר עצמו כולל מגוון רחב של אטרקציות – החל מהבריכה הגדולה שהיא בגדר MUST, דרך ג'קוזי חמים ונעים, סאונה, משחקי שולחן וחצר גדולה. מעבר לכך, קיימים כמה שירותים שאפשר להזמין בתוספת תשלום: ארוחות בוקר מוכנות, עיסויים מפנקים או סידור צימר מיוחד לקראת אירוע. מעבר לכך, בצימרים רבים יש גם ערכות קריוקי מהנות וערכות להכנת בשרים טעימים על האש. כלומר, אתם מביאים את הבשרים והערכה עושה את כל השאר.

איך מוצאים את הצימר המתאים?

היום לא צריך להתאמץ הרבה כדי למצוא את הצימיר המושלם ברמת הגולן. כשכל המידע נגיש בלחיצת כפתור, פשוט נכנסים לאתר צימר בשבילי, ואחרי שמסננים את תוצאות החיפוש, מוצאים את הצימר המושלם, תוך בחינת תמונות רבות ותיאור שנכתב על הצימר.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה